2023 begint met nieuwigheden

Dank je wel Coralie Goedemiddag.

Dank u Zozo_mp,

het is om de informatie door te geven ... Fijne late namiddag.
@+.
AR.

Hallo @Coralie @laTeam

De aangebrachte correcties zijn veel bevredigender!
Hartelijk dank! :ok_hand:

1 like

Hallo Coralie,

Ter herinnering, ik kan de training "PhotoView 360 " nog steeds niet afmaken.
Zie bijgevoegde screenshots:
1->

2->

3->

4->

Dat is het, het is slechts een herinnering...
@+.
Fijn weekend.
AR.

Hallo

Het ene ding grappig en het andere minder
De grappige kerel

Je hebt hier meer dan 22% van de reacties geplaatst, is er nog iemand waar je graag van zou willen horen? (Ik zou graag horen " We Hare the Champions " zeer aangepast aan de kwaliteit van ons forum)

De minst grappige ---- minuten doorgebracht op de siteee ---- (met een beledigend aantal eee misschien is dat de bug in de variabelen

Het zou meer lijken op " in afwachting " maar maanden later was de zaak nog steeds in behandeling.of beter gezegd " minuten in schorsing op de site "
want net als in suspensefilms weten we niet wanneer mijn zus Anne iets zal zien.

Laten we afwachten wanneer de mooie ridder zal verschijnen

Plukken

2 likes

Zul je het me niet kwalijk nemen dat ik 1% van de antwoorden heb gestolen?
Maar ja, naast " Minuten doorgebracht op de siteee " werkt de XP voor je niet (blijft op 1 XP)

1 like

Coralie
Ik ben het helemaal eens met sbadenis "Minuten doorgebracht op de siteee", het werkt niet.
@+.
AR.

1 like

Hallo Coralie,
Slechts één, is het mogelijk om een antwoord te verwijderen dat ik niet goed heb beantwoord?, d.w.z. een verkeerd antwoord. Ik heb het geprobeerd en het bugs ook lol ...
@+.
AR.

Hallo @A_R
image

Wouala

1 like

Hallo Zozo_mp,
Ja, dat heb ik gedaan, maar het is niet gelukt!.
Geen probleem...
@+.
Geniet van WE
AR.

Vertel me welk bericht en ik zal het voor je oplossen

Goede W.E

1 like

Hallo

De beroemde " minuten besteed " is ook de enige statistiek die niet is vertaald. Heeft dit te maken met de bug?

Hallo Zozo_mp,
Vergeet het maar, ik weet niet meer in welk antwoord ik deze heb gepost...
Bedankt en een goede week verder.
@+.
AR.

Hallo allemaal, we werken aan het onderwerp xp dat voor het einde van de week moet worden opgelost!
Fijne dag allemaal, Coralie

3 likes

@Coralie andere kleine bug lijkt het erop dat het mogelijk is om de kop van een onderwerp als opgelost te markeren zonder dat er een correct antwoord in het onderwerp is geselecteerd.
Misschien een gevalideerd en verwijderd antwoord?

1 like

Hallo Zozo_mp,
Ik bevestig dat het werkt voor het verwijderen van mijn antwoord van het merk, maar nog steeds aanwezig in de geschiedenis van antwoorden, je hoeft het alleen maar de tijd te geven om het opnieuw weer te geven door pagina's te wijzigen of andere ... Zo verdwijnt het uit de lijst met antwoorden.
Bedankt voor je hulp, nog een fijne dag.
@+.
AR.

Hallo @sbadenis ,
Bedankt voor de informatie, maar het is inderdaad geen bug maar een verwijderd antwoord! @A_R ik denk dat dat het antwoord is dat je hebt verwijderd? Omdat het het beste antwoord was :yum:

Ik denk dat @A_R . Was het per ongeluk zelfgevalideerd, vandaar de verwijdering?

Hallo Sabdenis,
Dat is het precies, zodra ik het wilde verwijderen, vertelde het me dat het het beste antwoord was als dat niet het geval was.
Dank u sbadenis voor uw bevestiging.
Fijne dag.
AR.

1 like

Hallo @Coralie Hallo allemaal

Een raar iets, een bericht vertelt me dat ik goed heb geantwoord terwijl de echte niet door mij is gemaakt.

Hier is de draad in kwestie

Aan de andere kant, een ander geval waarin het resultaat consistent is, er is nog steeds een dubbele boodschap voor hetzelfde, maar het is niet vervelend.

Vriendelijke groeten

1 like