1°) die de status van " moderator " heeft, hoewel ik aanneem dat het de " VIP " groep is. 2°) Als je met de muis over het potlood beweegt, moet er op zijn minst de bijnaam staan van de persoon die de laatste bewerking heeft uitgevoerd. Momenteel is er de datum en tijd van de laatste bewerking zonder te specificeren wie de bewerking heeft gedaan (ik ging er tot nu toe van uit dat het de oorspronkelijke auteur was). 3°) dat de leden van de groep " VIP " zich ertoe verbinden om tussen aanhalingstekens een opmerking te plaatsen over de reden van de wijziging.
Wat denk je?
Vriendelijke groeten
EDIT door Sylk:@Zozo_mp , ik neem de vrijheid om dit bericht te bewerken om een test uit te voeren. Ik wil zien of de naam van de uitgever zichtbaar is als je op het potloodje klikt (om de wijzigingen te zien). OORDEEL: de peudo van de uitgever ziet er goed uit.
Hallo @A_R , Als verrassing van dit tutorial-verhaal heb ik de indruk dat de gebruiker ze heeft verwijderd... Ik stuur hem een berichtje! En ja, ik ben het ermee eens dat een opruiming in de tutorials nodig is, we zullen er zeer binnenkort voor zorgen!
Hallo Coralie, Ik heb ook een opmerking over de lay-out van het antwoordvenster, dat zich net onder de Visiatv-werkbalk bevindt, die verbergt wat je schrijft, zie mijn screenshot. Bedankt, een fijne dag verder. @+. AR.
Verbreed het venster gewoon of verklein het veel en het aanstootgevende venster volgt de vergroting die u maakt. In werkelijkheid is het formaat dynamisch en als u veel verkleint, verlaat u de werkbalk.
Het is duidelijk dat voor mensen met 15" of 17" schermen mijn walkthrough minder goed werkt.
Het zou voldoende zijn voor hen om het aan de bovenkant te wiggen in plaats van aan de onderkant om de PB aan te passen zonder te hoeven sleutelen.
Hallo Zozo_mp, Ja, dat is wat ik doe, maar het komt vanzelf als ik begin te schrijven, het is een beetje pijnlijk. Bovendien heeft wat ik schrijf betrekking op het juiste venster, dus ik zou zeggen dat we het zo laten. Maar het was slechts een kleine verbetering ten opzichte van de centrering van dit raam... Wordt vervolgd, @+. Ar.
Hallo @Zozo_mp Ik heb je bericht aangepast en zoals je kunt zien, om de auteur van de editie te kennen, aangezien je het niet kunt zien als je met de muis over het potlood beweegt, moet je erop klikken.
Ik kan de wijziging net zo goed zien als de auteur!
[HS Gogole-modus AAN]
Ik ga binnenkort door de leeftijdsgrens worden geraakt!
Inderdaad, ik keek naar het potlood aan de onderkant van het bericht in plaats van naar het potlood bovenaan het bericht en dat eigenlijk in geel verschijnt.
Om geen gezichtsverlies te lijden, kan ik altijd zeggen dat ik de potloden in feite door elkaar heb gehaald
De schaduw van het gele potlood, overal waar ik ben als die van Kaïn in zijn graf
Vertel het aan niemand zo, ze zullen mijn gogolatie niet zien!
Hallo @sbadenis ik had het over de punten voor de "minuten doorgebracht op de site". Ze werken niet. En het is duidelijk dat ze nooit hebben gewerkt, aangezien er geen cumulatie is.
Voor mij werkte het in het begin en de tekst was anders dan: Minuten besteed aan de siteee Dat is een hoop eeeeeeeeee, nietwaar? Hetzelfde, we weten niet of het verzamelen van punten voor een week, een maand of tot het volgende niveau is. (niets specificeert @Coralie ) En ook voor de 1e verbinding is het de aller 1e verbinding van de dag zoals voorheen of alleen de aller 1e verbinding met Lynkoa (registratie), want thuis is het al sinds het begin op 5 gebleven en toch slaap ik niet met mijn PC!
Hoi allemaal We werken momenteel aan de xp en hun toeschrijvingen, ik zal een duidelijker document met je delen als we klaar zijn, inderdaad sommige xp moet fout zijn, vandaar je vragen
Ja, ik had al gemerkt dat er een probleem was met de xp omdat ik al had deelgenomen aan uitdagingen en andere dingen, en ik heb veel dozen niet gevalideerd, zie zeefdruk. Dit alles had ik moeten valideren
Bèta vraag... maar wat is het doel van XP? In die tijd waren er ... pfiouuuu ... Nu is het bijna 8 jaar geleden! Het gaf ons recht op punten die we inwisselden voor geschenken. Toen werd het systeem ingetrokken.
Maar vandaag? Is het voor het plezier van het verzamelen van XP?
Nu is het net als op gameconsoles, het is gewoon om het ervaringsniveau van een Lynkoacian te kennen. Het is gewoon dat de functie er is zolang deze goed werkt. Geschenken waren goed, maar er was een groot pervers effect bij sommige mensen die alleen reageerden op geschenken en met alle middelen probeerden de punten toegekend te krijgen.
Enkele van de nieuwe functies waar u ons om hebt gevraagd, zijn sinds vanochtend actief:
Wanneer u op het profiel van een van de leden klikt, kunt u het tijdstip van hun laatste login zien
U kunt nu de software die u gebruikt vanuit uw profiel toevoegen:
In de sectie " voorkeur " kunt u uw software toevoegen in het veld " expertise ":
Vul de beschrijving als volgt in: " Productnamen + versies die u meet, gebruik komma's voor scheiding als er meerdere zijn (bijv. SolidWorks 2021 SP5.1, SolidWorks 2020 sp0) ".