Vertel me welk bericht en ik zal het voor je oplossen
Goede W.E
Vertel me welk bericht en ik zal het voor je oplossen
Goede W.E
Hallo
De beroemde " minuten besteed " is ook de enige statistiek die niet is vertaald. Heeft dit te maken met de bug?
Hallo Zozo_mp,
Vergeet het maar, ik weet niet meer in welk antwoord ik deze heb gepost...
Bedankt en een goede week verder.
@+.
AR.
Hallo allemaal, we werken aan het onderwerp xp dat voor het einde van de week moet worden opgelost!
Fijne dag allemaal, Coralie
@Coralie andere kleine bug lijkt het erop dat het mogelijk is om de kop van een onderwerp als opgelost te markeren zonder dat er een correct antwoord in het onderwerp is geselecteerd.
Misschien een gevalideerd en verwijderd antwoord?
Hallo Zozo_mp,
Ik bevestig dat het werkt voor het verwijderen van mijn antwoord van het merk, maar nog steeds aanwezig in de geschiedenis van antwoorden, je hoeft het alleen maar de tijd te geven om het opnieuw weer te geven door pagina's te wijzigen of andere ... Zo verdwijnt het uit de lijst met antwoorden.
Bedankt voor je hulp, nog een fijne dag.
@+.
AR.
Hallo @sbadenis ,
Bedankt voor de informatie, maar het is inderdaad geen bug maar een verwijderd antwoord! @A_R ik denk dat dat het antwoord is dat je hebt verwijderd? Omdat het het beste antwoord was
Hallo Sabdenis,
Dat is het precies, zodra ik het wilde verwijderen, vertelde het me dat het het beste antwoord was als dat niet het geval was.
Dank u sbadenis voor uw bevestiging.
Fijne dag.
AR.
Hallo @Coralie Hallo allemaal
Een raar iets, een bericht vertelt me dat ik goed heb geantwoord terwijl de echte niet door mij is gemaakt.
Hier is de draad in kwestie
Aan de andere kant, een ander geval waarin het resultaat consistent is, er is nog steeds een dubbele boodschap voor hetzelfde, maar het is niet vervelend.
Vriendelijke groeten