Het is me gelukt om markeringsweergaven te maken, tekst in te voegen, maar de andere functies (zoals tekenen uit de vrije hand) lijken niet beschikbaar te zijn op een computer.
Is het verplicht om een aanraakapparaat te gebruiken of om een grafische tablet met een stylus op de pc aan te sluiten om van alle functies te genieten?
Met de tablet in de 2019-versie kun je ook een schets uit de vrije hand tekenen die automatisch verandert in een klassieke schets alsof deze klassiek is gemaakt met lijnen en rondingen en cirkels. Ik heb geprobeerd, het is helemaal niet erg, om een tekening concreet te maken voor een klant. (bij de klant klinkt het een beetje geeky, maar het maakt dingen heel concreet) :-)
Als je absoluut uit de vrije hand wilt tekenen, kan ik je alleen maar aanraden om je tot grafische tablets te wenden.
Persoonlijk ben ik al heel lang een grote gebruiker van de xp-pen Deco Pro grafische tekentablet . Zeer nauwkeurige tablet voor beeldbewerking, tekenen uit de vrije hand en andere grafische toepassingen, Comfortabele, dunne en lichte stylus, batterijloze werking. Gevoeligheid voor kantelen en drukken.