sb
21 november 2013 om 09:29
1
Hallo
Ik ben op zoek naar de 3D van een heftafel met een capaciteit van 1000kg, een tafelblad van 1200x800.
Dit is het model in de onderstaande link.
http://www.midlandpallettrucks.com/midland-pallet-trucks-Product.asp?p=19656&product=HIW2.0EU%20Electric%20Lift%20Platform
Ik heb elementen om eraan te bevestigen, dus ik wil een model dat zo nauwkeurig mogelijk is.
Veel plezier met zoeken.
ps: Ik heb al op Grabcad gekeken
S.B
tomalam
21 november 2013 om 09:39
2
Hallo
Afgezien van Grabcad niet gevonden ^^
system
21 november 2013 om 09:44
3
huuuuu, het wordt heet om het CAD-model te vinden....
Ik ga er toch naar op zoek, zonder enige belofte van resultaten.
tomalam
21 november 2013 om 09:49
4
Dat heb ik gevonden, maar het is aan jou om te zien of het past ^^
http://www.3dcontentcentral.com/Search.aspx?arg=lift%20table
pl
21 november 2013 om 09:50
5
Ook niets gevonden!
Waarom vraag je niet om de 3D waar je hem koopt?
1 like
sb
21 november 2013 om 10:47
6
Ja, als ik een beroep op je doe, is dat omdat het niet gemakkelijk is.
Lucas, de leverancier is een importeur/wederverkoper van hijsapparatuur, ze hebben helemaal niets in CAD-bestand.
Tomalam, je link is interessant, maar de afmetingen van de trays komen niet overeen.
Zelfs als ik wijzigingen moet aanbrengen, ga ik het op de achtergrond opnieuw tekenen, het zal flexibeler zijn in CAD.
S.B
fthomas
21 november 2013 om 11:01
7
De fabrikant kan geen reeds beoordeelde plannen bieden om u te helpen?
want van wat ik begrijp, is het echt dit model dat je in CAD-formaat nodig hebt, dus alleen de fabrikant van deze tafel zou ze moeten hebben en het lijkt onwaarschijnlijk dat hij bereid zal zijn om deze bestanden rechtstreeks in native formaat te geven.
We zijn dus inderdaad ver verwijderd van het gebied van geavanceerde technologie, maar toch...
1 like
tomalam
21 november 2013 om 11:53
8
Immers, als het alleen maar is om er iets aan te kunnen bevestigen, zou het inderdaad verstandiger zijn om het bovenste deel van de tafel opnieuw te ontwerpen.
1 like
sb
21 november 2013 om 13:15
9
fthomas, het komt uit de importtabel waarschijnlijk China, dus om het contact met de fabrikant te hebben, moet je het al vinden.
Tomalam, ik ga eigenlijk de set opnieuw ontwerpen maar ook de onderkant want daarna gebruik ik het voor alle technische documenten.
S.B
1 like
Goedenavond
Ik denk ook dat het snelste zou zijn om snel een tabel te reproduceren. Het zal sneller gaan dan het zoeken naar de 3D van de leverancier.
En als je 3D op internet vindt, zullen ze niet per se goed gedaan zijn.
Ik heb al zo'n tafel moeten maken, als je niet te veel in detail treedt heb je genoeg voor een halve dag werk, denk ik.
sb
22 november 2013 om 08:13
11
@Idaubasse, ja, het zou in die wateren moeten zijn.
Nou, we gaan sluiten.
Ik ga beginnen met de enige die een link heeft voorgesteld. :)