4 x 2 x 30°

Hallo

Ik heb een beetje twijfel over de betekenis van deze kust.

Voor mij is het een afschuining, maar ik weet het niet zeker. Zo ja, hoe leest u het?

Dank je wel =)

cote.png
1 like

Hoi @ Bart, ik denk dat het 4 2 millimeter afschuining is met een hoek van 30°

Goede beoordelingstest

@+ ;-))

5 likes

Bedankt Gt, aan de andere kant, ik kan mijn kortingsbonnen niet valideren... :/

1 like

Nou, ik heb het gemist... Ik ben groen van de aarde

1 like

Hoi @ Bart

Weet je waar en waarom?

Tijd?

1 like

Ik heb zelfs de fout gemaakt om niet de hele recensie door te nemen voordat ik begon.

Dus toen het op de voorlaatste vraag aankwam, had ik mijn stuk niet goed opgezet zodat het in het laatste geval zou gaan, en ik had geen tijd meer om het aan te passen.

De eerste 4 vragen kreeg ik 100% en de laatste 2 0...

2 likes

En ja @ Bart

Het is niet omdat je het niet hoort voordat je aanvalt lees je de verklaring goed

Over het algemeen besparen we tijd, zelfs als we denken dat we die in het begin verliezen

Je gaat het nog een keer strijken en je vingers in je neus deze keer 

Je kent in ieder geval het waarom en het hoe en de phylo van de test

Succes @+ ;-))

1 like

Ja, zeker, je hebt helemaal gelijk. ^^

Ik begon de vragen te lezen, en toen ik in de 4e klas kwam, zei ik tegen mezelf, nou het is eigenlijk simpel:p

Maar de 5e was een beetje moeilijker... Natuurlijk, de volgende keer zal het als een uurwerk gaan =)

Het was de eerste keer dat ik zo'n examen had, nu weet ik wat ik kan verwachten!

Ik doe alleen plaatwerk waar ik ben, de rest heb ik nooit geleerd, ik heb een paar hiaten op te vullen:p

3 likes

Bedankt voor het advies, ik zal proberen de komende weken wat tijd te nemen om het te doen!

1 like

Het mooie is dat de Cswp is opgedeeld in verschillende segmenten.

De eerste 90 minuten en de andere zijn minder lang.

Ik ben alleen het eerste segment gepasseerd, ik wacht om het te valideren voordat ik de andere 2 passeer.

2 likes

Het webonderdeel CSWP moet een beetje worden voorbereid, want de laatste vragen zijn wat gedurfder. "Vooral als je je realiseert dat je de formules van de onderdelen niet goed hebt geschreven en dat je op het laatst alle dimensies moet veranderen.... " 

Resultaat: 74% juist antwoord voor minimaal 75% => hondsdolheid

Ik troost mezelf door mezelf te vertellen dat ik echt niets heb voorbereid, dus zo slecht kan ik niet zijn.

2 likes

Dat heb ik mezelf ook verteld =)

Ik heb 70% en er is 85% nodig om de certificering te krijgen.

De volgende is de juiste! ;)

3 likes

Rooo dat ze uitrust met slecht goed.... ZE BEREIDEN NOOIT IETS VOOR EN HET KOMT ERUIT lol

4 likes

Ach ja! Als je goed bent........... Zijn we goed :p

2 likes