Witam
Mam trochę wątpliwości co do znaczenia tego wybrzeża.
Dla mnie jest to strona fazowania, ale nie jestem pewien. Jeśli tak, to jak to odczytujesz?
Dziękuję =)
cote.png
Witam
Mam trochę wątpliwości co do znaczenia tego wybrzeża.
Dla mnie jest to strona fazowania, ale nie jestem pewien. Jeśli tak, to jak to odczytujesz?
Dziękuję =)
Cześć @ Bart myślę, że to 4 2 milimetrowa faza pod kątem 30 °
Dobry test oceniający
@+ ;-))
Dziękuję Gt, z drugiej strony nie mogę zweryfikować moich kuponów... :/
Cóż, tęskniłem za tym... Jestem zielony ziemi
Cześć @Bart
Czy wiesz gdzie i dlaczego?
Godzina?
W rzeczywistości popełniłem błąd, nie przeglądając całej recenzji przed rozpoczęciem.
Tak więc, jeśli chodzi o przedostatnie pytanie, nie ustawiłem dobrze mojego utworu tak, aby trafił do ostatniej skrzynki i zabrakło mi czasu na jego modyfikację.
Pierwsze 4 pytania dostałem w 100%, a ostatnie 2 0...
I tak @Bartek
Nie chodzi o to, że nie usłyszałeś tego przed atakiem, dobrze przeczytaj to stwierdzenie
Ogólnie rzecz biorąc, oszczędzamy czas, nawet jeśli na początku wydaje nam się, że go tracimy
Tym razem znowu go wyprasujesz i palce w nosie
Przynajmniej wiesz, dlaczego i jak oraz filo testu
Powodzenia @+ ;-))
Tak, na pewno, masz absolutną rację. ^^
Zaczęłam czytać pytania, a kiedy dostałam się do 4 klasy, powiedziałam sobie, no cóż, to właściwie proste:p
Ale 5. był trochę trudniejszy... Oczywiście następnym razem pójdzie jak w zegarku =)
To był pierwszy raz, kiedy miałam taki egzamin, teraz wiem czego się spodziewać!
Prace blacharskie wykonuję tylko tam, gdzie jestem, reszty nigdy się nie nauczyłem, mam kilka luk do wypełnienia :p
Dzięki za radę, postaram się poświęcić na to trochę czasu w nadchodzących tygodniach!
Dobrą rzeczą jest to, że Cswp jest podzielony na kilka segmentów.
Pierwsze 90 minut i pozostałe są krótsze.
Zaliczyłem tylko pierwszy segment, czekam na jego walidację przed przekazaniem pozostałych 2.