4 x 2 x 30°

Witam

Mam trochę wątpliwości co do znaczenia tego wybrzeża.

Dla mnie jest to strona fazowania, ale nie jestem pewien. Jeśli tak, to jak to odczytujesz?

Dziękuję =)

cote.png
1 polubienie

Cześć @ Bart myślę, że to 4 2 milimetrowa faza pod kątem 30 °

Dobry test oceniający

@+ ;-))

5 polubień

Dziękuję Gt, z drugiej strony nie mogę zweryfikować moich kuponów... :/

1 polubienie

Cóż, tęskniłem za tym... Jestem zielony ziemi

1 polubienie

Cześć @Bart

Czy wiesz gdzie i dlaczego?

Godzina?

1 polubienie

W rzeczywistości popełniłem błąd, nie przeglądając całej recenzji przed rozpoczęciem.

Tak więc, jeśli chodzi o przedostatnie pytanie, nie ustawiłem dobrze mojego utworu tak, aby trafił do ostatniej skrzynki i zabrakło mi czasu na jego modyfikację.

Pierwsze 4 pytania dostałem w 100%, a ostatnie 2 0...

2 polubienia

I tak @Bartek

Nie chodzi o to, że nie usłyszałeś tego przed atakiem, dobrze przeczytaj to stwierdzenie 

Ogólnie rzecz biorąc, oszczędzamy czas, nawet jeśli na początku wydaje nam się, że go tracimy

Tym razem znowu go wyprasujesz i palce w nosie

Przynajmniej wiesz, dlaczego i jak oraz filo testu

Powodzenia @+ ;-))

1 polubienie

Tak, na pewno, masz absolutną rację. ^^

Zaczęłam czytać pytania, a kiedy dostałam się do 4 klasy, powiedziałam sobie, no cóż, to właściwie proste:p

Ale 5. był trochę trudniejszy... Oczywiście następnym razem pójdzie jak w zegarku =)

To był pierwszy raz, kiedy miałam taki egzamin, teraz wiem czego się spodziewać!

Prace blacharskie wykonuję tylko tam, gdzie jestem, reszty nigdy się nie nauczyłem, mam kilka luk do wypełnienia :p

3 polubienia

Dzięki za radę, postaram się poświęcić na to trochę czasu w nadchodzących tygodniach!

1 polubienie

Dobrą rzeczą jest to, że Cswp jest podzielony na kilka segmentów.

Pierwsze 90 minut i pozostałe są krótsze.

Zaliczyłem tylko pierwszy segment, czekam na jego walidację przed przekazaniem pozostałych 2.

2 polubienia