Jippie! We hebben zojuist 90.000 leden op het platform bereikt, bedankt !! De familie van 3D-ontwerpers groeit voortdurend!
"Hoe meer ontwerpers er zijn, hoe meer we leren!"
Felicitaties aan de leden die ervoor zorgen dat de gebruikers van de CAD-oplossingen elke dag worden geholpen en ontgrendeld. Felicitaties aan beginners en experts, amateurs en enthousiastelingen om deze prachtige gemeenschap tot leven te brengen!
Lynkoa , opgericht in 2013, heeft zijn gemeenschap zichtbaar zien groeien en viert binnenkort zijn 10e verjaardag ! Zullen we met 100.000 leden zijn verjaardag vieren?!
Een kleine enquête: En jij, hoe lang gebruik je al Lynkoa? Waarom kom je naar het platform? Naar je toetsenborden! ;)
Persoonlijk is het ongeveer 4 jaar geleden dat ik het platform ontdekte. Na een professionele omscholing (lichamelijk probleem gerelateerd aan mijn vorige baan, ketelmaker-lasser), kwam ik terug op een 8-daagse CAD-tekenaarsopleiding!!!!!!!! En precies, ik had toegang tot dit "Lynkoa" platform dat me enorm heeft geholpen! En dat is het nog steeds. Zoals onlangs werd vermeld tijdens de ranglijst van de "top 5 bijdragers", is hulp en overdracht iets essentieels in ons bedrijf en elders! Ik denk dat we dat echt in gedachten moeten houden. Hier zijn mijn gevoelens in een paar regels.
Bedankt voor je feedback! Ik ben zo blij dat het platform je zo veel kan helpen! Deze prachtige community onderhoudt een zeer sterke link tussen gebruikers, wat we op dit moment echt nodig hebben! Laten we elkaar blijven helpen!!
Lid voor 1503 dagen (let op: dit verandert elke dag)
Ik kwam op uitnodiging van een eminente collega die een prachtige vlag van Anne van Bretagne voert, omdat het forum waar ik in verval was, in verval was. Waarschijnlijk omdat hij niet afhankelijk was van een wederverkoper (een VAR in het Engels).
Vertrouwen op een wederverkoper is belangrijk, maar op voorwaarde dat deze actief is zoals Lynkoa Visiativ omdat mijn wederverkoper destijds nooit het forum wilde animeren (concurrentie met de hot-line :-([ ) en omdat er nooit een antwoord kwam, werd hij in de steek gelaten. Trouwens, ik vond hier met veel plezier enkele sterke maouss die aanwezig waren op de andere forums.
Een forum dat niet geanimeerd zou zijn, is zoals de Nationale Bibliotheek van Frankrijk (BNF voor de kenners), die slechts één keer per jaar open zou zijn tussen 6.30 en 7.15 uur 's ochtends. Een hele kennis en een immense collectieve intelligentie die niet toegankelijk is.
Vriendelijke groeten
PS; een felicitatie aan Coralie door de manier waarop
Ik volg Lynkoen al 2254 dagen en werd uitgenodigd door Clementine, die me had opgezocht op een andere site, "Forum-cao.fr", die vervolgens fuseerde met Lynkoa om "de grootste Franstalige gemeenschap van 3D-ontwerpers en ontwerpers te worden met 35.000 leden op zijn naam" op dat moment. En nu hebben we 90000 leden, wat een evolutie. Het is waar dat ik de afgelopen twee jaar niet al te aanwezig ben geweest vanwege een verandering van bedrijf met meer verantwoordelijkheden en minder tijd, maar ik kom nog steeds bijna elke dag om te zien wat er aan de hand is zonder de tijd te hebben om erbij stil te staan; Ik zal proberen dat te veranderen...
Het is 3155 dagen geleden (sinds 07/06/13) dat ik verbinding heb gemaakt met het platform! Ik kan niet meer zonder, elke dag leer ik iets dat al dan niet nuttig is in mijn activiteit en dat maakt dat ik het forum ga raadplegen. En de pompon is dat als ik een probleem tegenkom, ik mijn vraag stel en veel antwoorden snel komen! Wat een genot om je niet alleen te voelen als je met een probleem wordt geconfronteerd dankzij al deze goede wil!
Ik dank alle leden van de gemeenschap, maar ook jullie die dit platform in leven houden.
Net zoals @fred in 2013 (12 april) arriveerde, is het forum snel geëvolueerd en dankzij de community heb ik vooruitgang kunnen boeken op totaal onbekende gebieden zoals vba-macro's in solidworks.
Dankzij deze in-house ontwikkelingen besparen we nu kostbare seconden en passen we dit toe op veel van de ontwerpers in ons bedrijf.
Bedankt aan iedereen die me heeft geholpen en iedereen die me in de toekomst zal helpen.
Het is aan ons/jou om ervoor te zorgen dat dit zo blijft.
Aanwezig voor 2553 dagen, in het begin een beetje toevallig... Na de overname van myCADtools door het bedrijf waar ik werkte.
Vervolgens toegang tot bibliotheken met onderdelen, hardware en nog veel meer...
En tot slot, deze opmerkelijke wederzijdse hulp. Elke dag neem ik een kijkje op het forum, ik leer van de vragen van anderen, ik help waar ik kan antwoorden en ik krijg hulp wanneer ik het nodig heb.
Dit platform heeft me ook geholpen om werk te vinden na een ietwat "chaotische" start, het is gemakkelijker om in een nieuw bedrijf aan te komen als je de software die het gebruikt al kent (SW + myCADtools).
Bedankt aan iedereen die dit platform in leven houdt.
P.S: nog een kleine moeite, de 100000 is niet ver weg...
Ik ben verrukt en bijna ontroerd bij het lezen van al deze mooie reacties! Al deze prestaties zijn alleen mogelijk dankzij u, uw knowhow en uw geweldige gevoel voor wederzijdse hulp, dus gefeliciteerd allemaal!