Hallo
Om de weergave van de parameters in de bouwboom te hebben, moet ik uit gewoonte de volgende opties op 3 verschillende plaatsen activeren:
1) In de keuzeboom: "Algemeen", dan "Parameters en maatregelen", vervolgens in het tabblad "Kennis", controleer met waarde en met formule. Met deze opties kunt u de parameters in de bouwboom weergeven.
2) Activeer in de optieboom: "Infrastructuur", vervolgens "Productstructuur" en vervolgens in het tabblad "Boomaanpassing" instellingen en relaties die aanvankelijk niet standaard waren ingeschakeld.
3) In de keuzeboom: "Infrastructuur", vervolgens "Infrastructuurdeel" en vervolgens in het tabblad "Weergave", activeer alle opties op het niveau "Weergave in de boomstructuur". Hierdoor heb je een weergave van alle objecten die je gebruikt in de bouwboom.
Vraag:
Welke optie maakt de weergave van parameters in mijn gebouwboom eigenlijk? Kun je me een paar regels geven over deze drie opties, zodat ik het verschil tussen hen kan zien en begrijp waarom ik elk van deze 3 opties inschakel?
P.S: Ik wilde afbeeldingen invoegen in mijn bericht, maar dat lukt niet meer. Kun je me eraan herinneren hoe ik afbeeldingen in een bericht kan invoegen, afbeeldingen die ik eerder op mijn harde schijf heb opgeslagen?
Bij voorbaat dank voor uw hulp.