Het pictogram Thread ontbreekt op het tabblad Objecten van de sjabloon

Hallo

Ik heb een klein probleem, bij het tekenen in SW2013 verschijnt de weergave van de draad op het  bovenaanzicht, maar niet op het  vooraanzicht in coupe.je wil u laten weten dat ik het pictogram "tikken" niet  zie in het gebied "Annotaties" van het tabblad "Modelobjecten". Bedankt voor je hulp

Ik begrijp niet helemaal wat je wilt zien in de "Model Objects".

Wat betreft de weergave van de opengesneden draad, is het een volledige of gedeeltelijke snede? Een snede geplaatst op een detailweergave?

Bijgevoegd is een afbeelding van mijn SW13 set, hebben jullie niet hetzelfde uitzicht?

screenshot331.jpg

Heb je geprobeerd om naar de Feature Manager te gaan en de threadweergave te forceren om te worden weergegeven?

Zie afbeelding, u zou "Tonen" moeten zien in plaats van "Verbergen"

screenshot332.jpg

heeft een screenshot geplaatst

http://help.solidworks.com/2012/French/solidworks/sldworks/cosmetic_threads.htm

Zijn uw tapgaten gemaakt met behulp van het boorgereedschap?

Zie Invoegen / Modelobjecten / Annotaties / Draadweergave

@+ ;-)

Ik zie de dunne lijn van de draad niet op de dwarsdoorsnede ...

capture.png

Probeer het, zoals ik hierboven al zei, door naar de Feature Manager te gaan.

Als dat niet werkt, heb je dan de mogelijkheid om je onderdeel en zijn MEP in een ritssluiting te bevestigen?

1 like

Ga anders terug naar de kamer, bewerk de tikfunctie zonder iets te wijzigen en ga terug naar het plan.

Ik heb gevallen gehad waarin het de draden liet zien die oorspronkelijk niet aanwezig waren.

1 like

Ik heb al je adviezen geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb sw opnieuw opgestart en een nieuwe tekening gemaakt zonder het model te wijzigen.de pb is dan opgelost.

Dank u voor al uw antwoorden.

De "functie" van het invoegen van draadvoorstellingen is nooit beschikbaar in deeltekeningen.

Zal de draad prestaties niet gewoon worden verborgen?