Aanschaf van SW, en na installatie onmogelijk om Visualize te activeren?

Hallo 

Ik heb net verworven SW, na de installatie onmogelijk om Visualize te starten, maar het is een deel van het pakket dat ik net verworven ???, volgens een of andere site zou het twee productcodes !, te nemen, terwijl het deel uitmaakt van het pakket!

Zou je me kunnen helpen?, bedankt 
Groeten  en een fijne zondag

ac.jpg

Hallo

U kunt het mogelijk krijgen door naar Visiative Support te gaan en vervolgens naar mijn licenties

Als ik het me goed herinner, zijn er de productcodes voor elk product

Fijne dag

2 likes

Hallo

Ik bevestig de woorden van @Centor, want in feite zijn het twee verschillende softwares.

Daarnaast maken ze het bij SW graag ingewikkeld, ze zijn de kampioenen van polysemie. er is binnenkort een Karnaugh-tafel voor nodig om een geldige hypothese te hebben.

Vergelijking (als ik de verwarring goed heb begrepen)

1°) U kunt solidworks nog enkele jaren blijven gebruiken, zelfs als u geen jaarlijks onderhoud uitvoert.

2°) als je geen jaarlijks onderhoud neemt voor basis Visualize dan kan je het na een jaar niet meer gebruiken (dus verplichte jaarlijkse vergoeding voor visualize wat niet erg hoog is 450 € geheugen)

Het verwarrende aan het pakket is dat de eerste keer dat je SW+Visu gebruikt, ze Visualize basic als een jaar gratis beschouwen. Met andere woorden, je bent een jaar in onderhoud aan beide producten.

Als je wilde visualiseren zonder SW te kopen, zou je voor de software moeten betalen, maar misschien de versie hoger dan de basisversie, die vrij duur is.

Hierdoor heb je minimaal twee toetsen, dezelfde als je cam gebruikt, etc... Deze twee sleutels heb je gekregen, anders bel je de hotline, ze zijn aardig en lossen het binnen twee minuten voor je op ;-)

Vriendelijke groeten

2 likes

Een beetje zoals de Xpress add-ons waarvoor je naar de SW-site moet gaan om een code te krijgen als het deel uitmaakt van de basisinstallatie.

Altijd aangenaam, voor de basisgebruiker (niet degene die de installaties doet en de toegangscodes van het bedrijf heeft) om te moeten onderbreken om de verwijzer te gaan zoeken (in de hoop dat hij beschikbaar is). Gelukkig is het pas bij de eerste start

2 likes

Hallo 

Bedankt voor je antwoorden!, Ik heb contact met hen opgenomen, ze waren geweldig en snel!, 

Fijne dag verder

Vriendelijke groeten

Hallo @designconceptinox 

Kun je het onderwerp STP sluiten, zelfs als het roestvrij is?

Vriendelijke groeten

Welkom @Zozo_mp 

Oké!hoe doen we het?, want ik heb nog een vraag lol

Vriendelijke groeten

Het eindigt met het selecteren van het beste antwoord ;-) en dat is gelukt!

Trouwens! Wat is de vraag? ;-))

Die op de knoppen van Compose neem ik aan.