Activatie van mijn licentie voor 2018

Hallo aan de gemeenschap.

Zoals elk weekend deactiveer ik mijn licentie om het werk een beetje op mijn laptop voort te kunnen zetten.

Ik kan niet meer opnieuw activeren!

Ben terug op mijn hoofdwerkplek. Zelfde resultaat!!

Help!

Vriendelijke groeten.

Florent

Hallo 

Ik weet het niet meer zeker, maar het lijkt mij dat er een maximum aantal licentieoverdrachten is.

Hallo AC cobra.

Mijn dealer legde me uit  dat dit een van de nieuwe functies voor 2018 is. Oneindige en eenvoudige activering. Het is waar dat een klik die deze directe verbinding bij solidworks deactiveert, dan wordt er een klik verbonden en is het weer uit. Voor gisteravond werkte het perfect .

Problemen Ik wil dit weekend werken, het ergste op kantoor zit ook in het gordijn.

Alleen wederverkopers kunnen uw licentie vrijgeven,  neem maandagochtend contact op met de ondersteuning, zij kunnen u helpen.

Of probeer morgenochtend opnieuw te activeren, misschien een serverprobleem bij solidworks... Ben je goed verbonden met het internet?

1 like

Hallo MAX

Dank u voor uw antwoord

Vanochtend is alles weer normaal geactiveerd zoals gewoonlijk.

Op hetzelfde moment dat ik een verzoek tot activering per e-mail deed, ontving ik gisteravond het bestand.

Ik heb het niet gebruikt.

Kan een probleem zijn bij solidworks......

Wordt vervolgd.

Vriendelijke groeten.

Florent.

Zoals max59 zegt, was het waarschijnlijk te wijten aan een probleem met de verbinding met de Solidworks-server.

Hallo

Zeker gerelateerd aan de technische waarschuwing voor downtime van het activeringssysteem op 3 maart 2018 tussen 5 uur en 6 uur EST voor onderhoud

1 like