Hoe stel ik in een solidworks E PDM mijn PDM zo in dat E-Drawing actief is in het voorbeeldvenster?
Bedankt
Vriendelijk
Hoe stel ik in een solidworks E PDM mijn PDM zo in dat E-Drawing actief is in het voorbeeldvenster?
Bedankt
Vriendelijk
Je e-tekening werkt helemaal niet onder EPDM, toch?
Of als je een voorbeeld bekijkt, heb je een bitmapafbeelding en moet je in het venster klikken om over te schakelen naar de Edrawing-modus?
Hallo
SolidWorks Explorer moet geïnstalleerd zijn.
Als het al is geïnstalleerd, probeer het dan te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.
Het is hier beschikbaar:
http://www.solidworks.fr/sw/products/10572_FRA_HTML.htm
Als het niet werkt en de machine is in 64 bits, probeer dan de 32 bits versie van SolidWorks Explorer of Edrawings te downloaden.
Bewerken: als er meerdere versies van Edrawings op de machine zijn, moet u ze allemaal verwijderen, vervolgens de EPDM-installatie repareren, vanuit het Startmenu > Configuratiescherm > Programma's, en vervolgens met de rechtermuisknop klikken: repareren.
Voor mij is er geen behoefte aan SolidWorks Explorer (SW Explorer is voor PDW Worksgroup en niet EPDM).
u heeft een Bitmap-afbeelding en u wilt systematisch overschakelen naar Edrawing.
Vanuit een EPDM Explorer:
Tabblad:
en Dvink "Toon bitmap voor SolidWorks-bestanden" aan
FYI: Persoonlijk hebben we dit vakje overgeslagen om snel een preview te krijgen (vooral voor de visualisatie van de assemblages), en indien nodig hebben we op de bitmap geklikt om de Edrawing te activeren.
(zie bijgevoegd bestand)
@flegendre gaf zeker de oplossing.
Dat gezegd hebbende, @flegendre, lijkt het mij dat we een probleem hadden met een werkstation (Jérémy F's in Nantes) dat niet over de juiste versie van E-Drawing beschikte, waardoor de preview op EPDM niet mogelijk was. Weet je dat nog? In de geschiedenis van uw hotline misschien?
Ja inderdaad, het spreekt me aan. Het meldpunt had het behoorlijk moeilijk.
Ik heb geen toegang meer tot de geschiedenis, dus ik kan niet controleren wat er is gedaan.
-