Hallo
Ik heb SW 2016 - SP05
Ik heb een probleem, ik heb geactiveerd in de systeemopties, het vak ACTIVEER DE BLOKBALK.
Behalve dat de geel/oranje balk niet visueel aanwezig is op mijn stukken om deze te gebruiken. Dus ik kan het niet gebruiken.
Heeft iemand ooit gehad ik pb,
Een PDF is bijgevoegd.
Bedankt
blocage.pdf
Hallo
Heb je geprobeerd solidworks en/of je pc opnieuw op te starten na het valideren van de blokbalkoptie?
Ja, ik heb alles opnieuw opgestart
1 like
Het is raar, heb je geprobeerd een andere kamer te openen om te zien of de bar opduikt?
1 like
Hallo
Ik gebruik deze functie niet, maar ik heb hem net op meerdere kamers ingeschakeld en hij werkt zonder problemen.
Ik heb dezelfde versie als jij.
Misschien de functie uitschakelen en de software sluiten, en vervolgens de functie opnieuw inschakelen?
Vriendelijke groeten
Kanton Sandrine
1 like
Hallo
De eenvoudigste manier is om de software te repareren. Dit is waarschijnlijk iets dat bugged bij het upgraden van de SP's.
2 likes
Om te zien om SW opnieuw te installeren vanaf de dvd.
1 like
Installatie vernieuwd sinds SW2016 SP05 direct.
Alles klopt, qua installatie.
Maar de pb blijft bestaan.
Het rare is, als ik een oude instelling van een SW2014-versie zet, zie ik dat de optiebalk de blokkeerbalk activeert.
en als ik mijn SW2016-instelling opnieuw laad, zie ik niets meer, dus ik denk dat er, afhankelijk van mijn opties, vinkjes moeten zijn die elkaar tegenspreken.
Welke?
gt22
12 januari 2017 om 07:52
9
U bent bezig met een onderdeel of een assemblage
De blokkeerbalk werkt alleen op onderdelen lijkt mij
@+ ;-)
@GT22: Ja, het is alleen voor de onderdelen.
@s.guinot: Ik denk dat het helaas een bug is, er is geen reden waarom het na een herinstallatie niet werkt.
1 like
coyote
12 januari 2017 om 13:42
11
Hallo
Ik heb ook SW 2016 SP5 en ik heb geen pb, dus het is geen bug. Heeft u dit probleem op al uw onderdelen?
@+
Pb dat gaat terug naar de SW-ontwikkelaar, want ik stuurde mijn INSTELLING en onderdelen die ik maakte.
En Axemble heeft tests gedaan op mijn onderdelen en op hun onderdelen, en de conclusie, het is een Pb met mijn instelling. Dus stuurt het dat naar de redacteur.
Voer de INSTELLINGEN gewoon handmatig opnieuw uit, de mijne was beschadigd geraakt; en lokte een brul uit.