Hallo allemaal, we hebben onlangs solidworks en de PDM gemigreerd naar de 2020-versies.
Het probleem is dat ik voorheen een multi-zoekopdracht kon uitvoeren, gewoon de nummers achter elkaar typte door spaties te plaatsen.
vandaag de dag werkt het niet meer, maar met behulp van PDM is dit onderwerp aanwezig over hoe je de multi-search moet doen. Ik denk dat dit een optie moet zijn om te activeren!? Heb je een idee, graag???
Mijn computerwetenschapper vond een manier om naar verschillende termen te zoeken,
je moet bijvoorbeeld: nummer 1 "ALT GR + 6" nummer 2 typen. Dit alles, op een rij zonder ruimte, is niet erg praktisch, maar het is nog steeds beter dan niets.
Laten we wachten op toekomstige versies, misschien komt het terug.
Nee, ik heb het op Windows geprobeerd, het werkt niet, zelfs niet "ALT GR+6", bovendien heb ik bij het wijzigen van de trunk geen Windows-update gedaan...
Ik denk dat het gedaan is, maar je hebt een spatie nodig voor en na OR. <Criterium 1> OF <criterium 2>
Werkt op zoeken in Windows 10, voor PDM ben ik nog steeds op 2019, dus geen probleem met een eenvoudige spatie tussen elk criterium. Er blijft in dit geval de hotline van de wederverkoper (van mijn kant zullen we 2020 pas testen en installeren wanneer de SP5 wordt uitgebracht).