Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar een cgr-bestand dat aanwezig is in mijn assemblage op een planweergave. Is dit mogelijk?
Bij voorbaat dank
Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar een cgr-bestand dat aanwezig is in mijn assemblage op een planweergave. Is dit mogelijk?
Bij voorbaat dank
Hallo
Het CGR-bestand is een catia-bestand
Het probleem is dat dit ( de visualisatie van een ontwerp bespaart, maar het slaat alleen de geometrische informatie op die nodig is om het model te visualiseren in plaats van alle CAD-gegevens.) (Bron openfile.net) wat lijkt te betekenen dat er waarschijnlijk informatie zal ontbreken om over te schakelen naar 2D en zeker geen kansen tijdens de overdracht.
De enige oplossing zou waarschijnlijk zijn om het catia-bestand indien mogelijk naar SW te converteren om de MEP te hebben.
Vriendelijke groeten
Hallo Zozo_mp,
Bedankt voor uw reactie en excuses voor de vertraging bij het retourneren. In feite is mijn CGR-stuk hier alleen voor decoratie, ik krijg er niets op als ik het in plan zet. Ik wil gewoon dat het in mijn tekening te zien is om te laten zien dat hier een kamer is. In feite zal het gewoon een "foto" zijn om op de tekening te plakken op de plaats waar deze in mijn assemblage wordt geplaatst. Is dit mogelijk?
Vriendelijke groeten