Vreemde potloodweergave en montageproblemen

Hallo

Nadat mijn NVidia grafische kaart was gecrasht, moest ik SolidWorks sluiten en  had ik net mijn assembly geregistreerd.

Helaas, toen het werd geopend, verschillende problemen:

Het display is heel vreemd, alsof het met potlood is getekend en heel erg wazig (sorry voor het beeld kan expliciet zijn, de machine is onderworpen aan vertrouwelijkheid ...)

Sommige stukken zijn verdwenen,

de Roation-tool stuurt me naar de kolen zodra ik mijn gezichtsvermogen wil omdraaien....

Ik geef aan dat het probleem alleen bestaat voor deze assemblage en verdwijnt wanneer ik een van de onderdelen of een andere assemblage open....

Voor de rotatie heb ik de "draai rond de toneelvloer" zonder succes ingeruild...

Zou jij dit mysterie kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank :3

Wat geeft Solidworks Rx / Diagnostics

2 likes

Hoi, auw, heb je geprobeerd bestanden te verwijderen en ze geleidelijk opnieuw te activeren??? We zien verschillende over elkaar heen liggende en verschoven displays. Probeer ook een update van het stuurprogramma van de grafische kaart!

Succes!

G.

2 likes

Hallo

Heb je het geprobeerd met een andere positie?

3 likes

Hallo 

Wat betreft het rare scherm, soms doet het het met mij, ik hoef alleen maar de scène te veranderen en terug te gaan naar de basis om weer normaal te worden. Het is misschien niet jouw probleem, maar het is het proberen waard.

2 likes

Kleine wezens plaatsen...
De graphics zijn volledig compatibel en naar jor; Ik heb alleen het probleem met deze montage

Ik heb de weergave-instellingen teruggezet naar de fabriekswaarden, enz., Geen verandering.

Ik heb het op andere berichten geprobeerd: het scherm blijft hetzelfde, raar.

Voorlopig ben ik uitgegaan van een oudere opname. Laat ik het onderwerp open voor het geval de oplossing iemand aanhaalt die hetzelfde probleem zou kunnen hebben?
In ieder geval bedankt voor je hulp en medeleven^^

Hallo 

Wat gebeurt er als je het scherm in wireframe zet en de schaduwen uitschakelt?