Bekijken in functiebeheer

Hallo

Ik heb onlangs de aanduiding van mijn onderdelen weergegeven in de aanmaakboom "Feature Manager". Voor nieuwe assemblages geen probleem, de wijziging wordt gemaakt in de .asmdot, maar als ik oude assemblages neem, ben ik genoodzaakt om als volgt te werk te gaan: klik op "mount component descriptions":

Maar is er een manier om deze wijziging toe te passen op een map via het hulpprogramma Integratie of Batch Propeties?

Bedankt

Hallo

Misschien met het hulpprogramma CopyOptions in plaats daarvan, anders is het niet mogelijk.

1 like

Hallo

Via de recorder maak je een macro. Je inkt het, de opname en doet de manipulatie, stopt dan, en daar neem je het op en speel je het af... bij het openen van een oude ASM hoeft u alleen de macro te starten en de ASM op te slaan...

Ik vrees dat geen enkele methode zal werken.

Dus zoals ik al zei, er is misschien geen oplossing.

Heeft u geprobeerd macro op te nemen? U moet het elke keer starten wanneer oude bestanden worden geopend, maar het zal één klik zijn om het te starten tegen 3 of 4 in de handmatige modus.

Ja, ik heb ook de macro getest, het werkte niet.

Ik dacht dat je dit misschien met de integratietool zou kunnen doen met de API-instellingen. Maar ik weet er niets van.

Ik heb dit gevonden, maar ik weet niet of het kan helpen....

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Show_Component's_Description.htm

Hallo

Maak een macro en vervang de code door de onderstaande macro, voer deze vervolgens in bulk uit met de integratietool.

Philippe

Optie Expliciete
Dim swApp als SldWorks.SldWorks
Dim deel als SldWorks.ModelDoc2
Zon SelMgr Als SldWorks.SelectionMgr
Dim swFeatMgr als SldWorks.FeatureManager
Sub hoofd()
    Stel swApp = Toepassing.SldWorks in
    Deel instellen = swApp.ActiveDoc
    Set SelMgr = Part.SelectionManager
    Stel swFeatMgr = Deel.FeatureManager in

' Show Component Descriptions is ingesteld op true