Randen weergeven in een tekeningweergave

Een vraag, worden onderdelen die niet worden weergegeven in de SOM van de DSO weergegeven in de SOM's van de kamer???

Hallo

Door op uw weergave te klikken en naar "overige eigenschappen" te gaan, komt u op verschillende tabbladen:

"Eigenschappen bekijken" ==> Controleer of "toon envelop is aangevinkt"

"Componenten verbergen/tonen" ==> Controleer of de lijst leeg is

Verberg/Toon de lichamen" ==> Idem

1 like

Hallo

Dit probleem zijn we al aangekomen bij sectieweergaven, het is onverklaarbaar en we hebben geen andere oplossingen gevonden dan het traceren van de ontbrekende lijnen. Maar in uw geval kunt u uw uiterlijk veranderen van 3D naar wit en het op uw plan invoegen (syst. D ; ) ).

1 like

Ja, de onderdelen worden weergegeven in de onderdeeltekeningen, geen zorgen...

Zoals hierboven geschreven, wordt het in de gearceerde beeldmodus ook weergegeven. Dus ik dacht erover om al mijn weergaven in een gearceerde afbeelding te zetten en zo te werken, maar het probleem met deze oplossing is de DWG-export die niet werkt.

1 like

Hebt u geprobeerd een nieuwe tekening te maken en de aanzichten opnieuw in te voegen?

1 like

Ja, ik heb het geprobeerd, het is dezelfde ellende.

Heeft u onderhoud onderdak??? Zo ja, neem dan contact op met uw wederverkoper die u misschien een oplossing kan bieden, want hij kan zien of er openstaande tickets zijn over dit onderwerp en of er oplossingen zijn gevonden....

2 likes

Ik heb geen onderhoudscontract meer.

Ik heb niet alle voorstellen van mijn collega's gelezen, maar als het je niet is gevraagd; ondermijning van SP ben jij??? Aangezien u niet meer in onderhoud bent, moet u de SP4 hebben gehad... Zo niet, dan kan ze het probleem misschien oplossen.

1 like

Ik ben onder 2016 SP5. Laatste update van deze versie denk ik.

Geheel na de SP5 van 2016 is het 2017...

2 likes

En het uitzicht omzetten in een schets? Het is niet geweldig, maar als het kan helpen...

1 like

Ik heb geprobeerd om te zetten naar een schets, maar het voegt niets toe (en onvermijdelijk verlies ik de afhankelijke weergaven omdat het mijn hoofdweergave is ...)

Ik heb de indruk dat het een grote bug is en dat ik niet op een goede manier ben om de 2D-tekening te leveren...

Aangezien bij het openen van het bestand de afbeelding een paar seconden bevriest zonder de lagen weer te geven (alleen in zwarte lijnen) en mijn bovenaanzicht (degene die het probleem veroorzaakt) correct weergeeft. Ik denk dat het probleem misschien bij de lagen ligt, dus ik heb ze allemaal verwijderd, maar het probleem blijft bestaan.

Nu heb ik net een DWG-export gemaakt van een heel andere tekening met een iso-weergave in de modus voor gearceerde afbeeldingen.

Deze laatste weergave is correct geëxporteerd als DWG die wordt weergegeven in verwijderde verborgen rijen....

Dus ik probeer (opnieuw...) deze bewerking uit te voeren met mijn beschadigde tekening, maar solidworks exporteert de gearceerde afbeeldingen in dit specifieke geval helemaal niet.... Het is woedend!

Ik heb het net geprobeerd door een afhaalcompositie in zip te maken => ik het op de computer van mijn collega heb geopend, werkt het ook niet. Zelfs door de tekening te verwijderen en een nieuwe te starten, ontstaat hetzelfde probleem...