Mijn probleem is dat ik een onderdeel heb dat ik via parametrisch wijzig en ik wil dat mijn plan mijn wijzigingen volgt (de parameters evolueren, ze zijn nooit hetzelfde). Om dit te doen, dacht ik eraan om niet-pilootschetsen te maken en deze op het plan weer te geven zoals het is (met toleranties en opmerkingen). Ik kan echter niet vinden hoe ik ze op het plan moet weergeven, vandaag de dag is de enige oplossing die in de buurt komt, het invoegen van " modelobjecten ", maar het kan geen niet-vliegende schetsen/afmetingen aannemen.
Weet u of er een oplossing is of dat er een andere methode kan worden toegepast?
Hallo cmaublanc, Zou het mogelijk zijn om de versie van SW die u gebruikt, en indien mogelijk een beeld vast te leggen. In de hoop u te helpen de oplossing te vinden. @+. AR.
In de bouwboom van uw plan moet u naar de gewenste weergave gaan, vervolgens met de rechtermuisknop op uw schets klikken en deze wijzigen in zichtbaar. Aan de andere kant worden uw afmetingen niet weergegeven. Je moet ze gaan zoeken met de functie " modelobject " in annotatie
Hallo Inderdaad, ik dacht er niet aan om de schets weer te geven voordat ik de functie " modelobject " gebruikte en nu heb ik mijn afmetingen weergegeven! Bedankt voor je hulp!