Deelfamilies in de tekening weergeven

Goed allemaal,

Om een deelfamilie in een plan weer te geven, moet je het in 3D bewerken, maar niet "in een nieuw venster": je kunt het dus verkleinen om het op dezelfde manier in de 2D weer te geven zoals je wilt.

Maar soms werkt het niet en wordt de deelfamilie op enigerlei wijze weergegeven! Enig idee?

Hallo, Een vraag is misschien off-topic, maar is dit probleem op dezelfde tekening, of kom je het probleem tegen op bepaalde formaten.

Ik denk hierover na omdat ik problemen had tussen 2 A3- en A2-opnamen waarvan de ene allemaal in orde was en de andere een monsterpuinhoop....  

Mijn probleem was dat er een iso-weergave was opgeslagen in de A2, maar deze verscheen niet. bij de opening. 

Als gevolg hiervan ging het invoegen van een tafel, enz., nooit de eerste keer goed. (het was onder SW 2013)

2 likes

A priori is het op alle formaten!

A priori werkt een techniek:

Tijdens het wijzigen van het formaat van de familietabel (d.w.z. in 3D), moet u opslaan (rechtstreeks met een CTRL+S) en ervoor zorgen dat u de eerste zichtbare cel van de tabel die u wilt weergeven activeert (gewoon door erop te klikken)!

Op deze manier wordt de tabel correct weergegeven wanneer u deze opnieuw in de tekening plaatst!