Hallo Sinds de installatie van de 2022-versie wordt soms het oorsprongspunt weergegeven als ik een detailweergave doe. Ik weet dat wanneer ik het vinkje bij showschetsen uitschakel, het verdwijnt, alleen kan ik het niet uitschakelen omdat het essentieel is voor de dimensionering van buiglijnen van plaatwerk. Ik zou graag willen weten hoe ik dit moet doen om te voorkomen dat deze punten tijdens het tekenen worden ingevoegd.
Hallo; Door ze uit te schakelen in de Displays-menu's? of … Overweeg om ze uit te schakelen in uw tekensjablonen, zodat u dit niet elke keer hoeft te doen.
Dit vakje is al uitgeschakeld. Het is echt door het uitvinken van het schetsvak dat deze punten verdwijnen. Ik begrijp het niet, want ze zijn alleen zichtbaar door een detailweergave te maken.
Ik weet niet zeker wat ik ga zeggen, maar ik vraag me af of het niet te maken heeft met de .sldot-documentsjabloon die een hoger managementniveau zou hebben dan het niveau dat door onze vriend wordt gerapporteerd@Maclane Thuis moet ik systematisch op dit pictogram klikken (ik was te lui om in de . Stip of ik ben mazo)
Hallo; Als deze punten pas met de schetsen verdwijnen, komt dat waarschijnlijk omdat het schetsen zijn en geen oorsprongen. Controleer je bouwschetsen in elke kamer, verwijder je steken, vervang ze door relaties en alles zou weer normaal moeten worden.
Ik heb geen steek in mijn schetsen, maar ik realiseerde me dat deze steken alleen op de delen zaten met een draai rond een constructielijn. Wat me verdrietig maakt, is dat het alleen verschijnt bij het maken van een detailweergave. Het is heel merkwaardig.
In feite is het niet de bouwlijn. Het punt dat zichtbaar is in het plan is geen schets, maar het punt van oorsprong van het stuk. Wat echt raar is, is dat het verdwijnt door de schetsen te verbergen
… A tous hasard: een referentiepunt? … Het minst slechtste zou zijn als u een screenshot van uw zichtbaarheidsinstellingen stuurt Of een schets met revolutie... Uw versie van Solidworks opgeven...
In ieder geval zijn revoluties sinds versie 95 altijd slecht beheerd door Solidworks. Doe zoals wij doen: alleen extrusies (niet altijd de eenvoudigste, maar in ieder geval worden de afmetingen op alle weergaven geïmporteerd...).
Anders kan de instelling op bestandsniveau zijn (en dus het basismodel):
Hallo @ronathan Sorry, maar als ik de illustraties goed interpreteer, is op de bovenste afbeelding het punt niet gecentreerd in de cirkel, terwijl op de onderste afbeelding de oorsprong gecentreerd is. Heb ik het mis?
@Sylk is het punt op de bovenste afbeelding niet in het midden omdat het een detailweergave is. De cirkel die de detailweergave vertegenwoordigt, is niet gecentreerd op de hoofdweergave, dus in de weergave ernaast lijkt het punt niet in het midden. Ik keek naar de afbeelding waar je de schets kunt zien die de revolutie maakt, het oorsprongspunt, ik heb het alleen als ik de optie "Toon oorsprong" aanwezig heb in het hoge zicht van SolidWorks, zodat het de uitleg van @Zozo_mp en @Maclane samenvoegt. Ik begrijp niet hoe je je punten op je detailaanzichten in je tekeningen kunt hebben. Ik zou hetzelfde antwoord hebben gegeven als @Maclane, op het feit dat u schetsen naar voren brengt die voor u nuttig zijn en dat deze schetsen constructiepunten bevatten. Het beste zou zijn om uw delen en MeP (indien mogelijk geanonimiseerd) samen te voegen, zodat mensen met SW22 kunnen zien. Anders is de andere optie dat het probleem wordt veroorzaakt door een van uw instellingsinstellingen. Als u een oudere versie SW heeft, en ervan uitgaande dat dit probleem niet aanwezig is. Heb je geprobeerd je instellingen op te slaan en te importeren in SW22. Ik doe dit wanneer we toekomstige versies installeren en ik wil mijn snelkoppelingen of standaardinstellingen niet verliezen.
Ter informatie, na andere tests heb ik hetzelfde probleem met een as gemaakt in bossing. Punt van de oorsprong alleen zichtbaar in een tekening als ik een detailaanzicht maak.
Dus hou je goed vast, maar door zelfverloochening heb ik zojuist iets ontdekt. Als ik in de hoge zoeker het vinkje bij "Toon herkomst" uitzet, verdwijnt de oorsprong van het scherm maar verschijnt het punt nog steeds in de tekening tijdens de details. Aan de andere kant kunt u dit vakje aangevinkt laten en met de rechtermuisknop direct op de oorsprong in de grafische ruimte klikken en deze verbergen. De oorsprong verdwijnt en tijdens het tekenen is alles weer normaal in de detailaanzichten. Dus om af te sluiten, er is ofwel een f*** parameter met betrekking tot de installatie van SP4 2022 die ik niet kan vinden, ofwel is het mijn onderdeelmodel dat helemaal in de war is, maar ik ben dit probleem tot nu toe nog nooit tegengekomen.
Over het algemeen geldt dat als de schetsen zichtbaar zijn in een kamer of oorsprong... dat je je Europarlementariër maakt, zelfs als je de schetsen of afkomst verbergt, ze blijven zichtbaar in de Europarlementariër aan de andere kant, als je een nieuwe Europarlementariër maakt, zijn ze verborgen. Wijzig dus uw assemblage- en onderdeelmodelbestanden met een verborgen oorsprong. Voor alle oude onderdelen, assemblages en MEP ofwel macro of de mano...