Hallo, is het mogelijk om kabelminiaturen weer te geven in een meerdraads 2D-diagram, ik kan de kabelmarkering op elke streng plaatsen, maar ik zou graag een algemene markering op de kabel willen hebben.
Is dit mogelijk?
Hallo Fabien.I,
Ik gebruik geen SolidWorks Electrical, maar kijk naar deze link, misschien kan het je helpen=>Een harnas maken in SOLIDWORKS Electrical - YouTube
Succes.
@+.
AR.
Hallo, bedankt voor je feedback, maar het helpt me niet
Hallo Fabien,
De " Bedradingstegels " zijn gereserveerd voor componenten, ze kunnen worden gebruikt om bijvoorbeeld de draad- of kabelverbindingen naar de verschillende pinnen van een stroomonderbreker weer te geven.
In een meerdraads diagram denk ik niet dat het mogelijk is om, door een kabelstreng te selecteren, de andere strengen van dezelfde kabel weer te geven. Het synoptische diagram laat het misschien toe, maar het is een vereenvoudigde versie van het multithreaded diagram.
In mijn schema's laat ik de kabelinformatie op de kabel verschijnen en kabelstrenginformatie op de " draadlabels " (Project/Configuratie/Symbool) met de kabelmarkering, de kleur, de positie van de streng en het draadnummer. (bijv. hieronder)
Fijne dag
Mathieu