Ik werk met SW 2011 en ik ben op zoek naar hoe ik een draad en een draad kan weergeven op een dwarsdoorsnede van een assemblage bestaande uit een onderdeel met schroefdraad en een onderdeel met schroefdraad.
Ik kan draadsnijden of tappen weergeven in tekeningaanzichten voor afzonderlijke onderdelen, maar niet wanneer ze zijn gemonteerd.
Is dit een SW-probleem of is het een probleem met parameterinstellingen in de opties.
Als het op een tekening staat, moet je naar Invoegen gaan en vervolgens Modelobjecten, daar kun je de draadrepresentaties importeren. Vergeet niet het vinkje te halen bij de knop Dimensies importeren, deze is standaard ingeschakeld.
Hallo, is er een oplossing, nadat de annotaties zijn geïmporteerd om ze te verwijderen? vooral op een uitzicht? Laat het me uitleggen, ik heb twee weergaven op mijn plan, ik heb de threads in één weergave geïmporteerd en ik heb geen aandacht besteed aan het vakje "objecten importeren in alle weergaven" dat standaard is aangevinkt. Behalve dan dat de netten op het tweede gezicht storend zijn en het zicht duidelijk vervuilen. Het stoort me om het hele uitzicht opnieuw te doen...
Het is niet nodig om ze te verwijderen, je moet naar de functiebeheerder van de weergave gaan, helemaal onderaan, kies "threadweergave van hoge kwaliteit" (of iets dergelijks)