Snelle vraag, bij het overschakelen van een venster van een subset naar de bovenliggende assemblage, loopt het scherm vast. Het is dan mogelijk om alleen het bestand op te slaan en te sluiten. Of eventueel na 1 minuut wachten sluit de vaste stof!! Iemand dit probleem?
De opnames zijn vreselijk traag en crashen na 30 minuten. Het grafische venster loopt ook vast (en crasht vervolgens vast) bij het schakelen tussen onderliggende assemblages en tekeningen.
HP zbook 17g5 (Intel core i7-8850H CPU@2.60Ghz 2.59 Ghz), 65GB gratis op c:
48 GB RAM, Win 10 Enterprise up-to-date
Zwaardruk: Quadro P3200
Meerdere versies van solid op dezelfde schijf: 2016-2018-2019 en 2020
Hallo
Ik denk meer aan een 'moeilijk' probleem, zoals een probleem van een geheugenstick dan iets anders.
Probeer een geheugentest te doen met Memtest86+ (je hebt een cd nodig, USB boutable).
Je kunt ook de strips verwijderen, de connectoren schoonmaken met een beetje alcohol en ze er weer op plaatsen.
Hallo
Op SP3.0 heeft Solidworks veel (maar dan ook veel) problemen met arceringen met een hoge schaalfactor en ingewikkelde geometrie ('pied-de-poule' bijvoorbeeld).
Probeer dit te veranderen in eenvoudige (of zelfs gewone) patronen met een grote patroonschaalfactor (1 of 2) en het zou misschien beter moeten worden als de bug niet wordt opgelost in SP4.0.
spr-nummer: Spr 1156484 (niet opgelost op tijdstip T)
Een 'tip' gegeven door SW: De prestaties zijn veel beter wanneer de optie "Auto hatching" actief is in de sectieweergave.
Tip voor het werken: verberg alle dwarsdoorsnedes en toon ze naarmate het werk vordert (verberg ze weer zodra ze klaar zijn en toon alles nog eens vlak voor de laatste opname).
Ik valideer , ik ben al een week op sw2020 sp4 en ik heb echt spijt van 2019.
Moge de kracht met je zijn.
Bedankt voor je feedback.
Voor de geheugentest heb ik geen recht op de machine, dus ik ga het moeilijk krijgen. Misschien haal ik het uit elkaar, blaas ik het uit elkaar en zet ik het weer in elkaar...
Voor de sneden en het uitkomen zal ik proberen me te verstoppen om te zien of het beter is. Bedankt voor het advies.
De arcering schalen ben ik vaak in auto, maar ik merk dat het vaak problematisch is, ongeacht de versie van solide.
Hoe dan ook, bedankt voor je advies, ik wacht op een telefoontje terug van de hotline om de configuratie van de pc te controleren, ik heb ook rapporten van de RX gestuurd...
Ik ga zeggen "opgelost", mijn indruk is dat mijn problemen begonnen na een update van Windows 10 en eindigden na een nieuwe update van Microsoft afgelopen vrijdag. Sindsdien zijn er geen bijzondere problemen meer geweest...