Ik zou graag willen weten of dit mogelijk is wanneer een vairiable niet is gevuld, het geeft niets weer en niet "niet gespecificeerd". Zie foto
sans_titre.png
Ik zou graag willen weten of dit mogelijk is wanneer een vairiable niet is gevuld, het geeft niets weer en niet "niet gespecificeerd". Zie foto
Ik heb het niet geprobeerd, maar door het achtergrondplan te bewerken en een spatie te plaatsen, werkt het?
Je maakt een nul hardware, dus nul standaard?
@+ ;-)
Ik heb de test niet gedaan, dus ik weet niet of het werkt, maar het is maar een idee:
In je Smartproperties-instelling voeg je na de eigenschap MATERIAL een "Voorwaardelijke" functie toe:
Hallo
Ik heb de parameters van mijn CAD zo aangepast dat elk nieuw onderdeel een materiaal is met de naam Geen.
In de instellingen van dit materiaal is de naam die in het titelblok verschijnt een streepje ' - '
S.B
Hallo
Probeer in je tekening de optie "Linkfout in annotaties" uit te vinken in het dropdown-menu "Weergave".
Vriendelijke groeten
Dank u voor uw antwoorden,
flegendre : Dank u, maar ik heb helemaal geen tijd om mijn smartproperties aan te passen en mijn Europarlementariƫrs te hervormen.
jmsavoyat : De optie is al niet aangevinkt.
gt22 : Ik neem je antwoord omdat het voor mij een tijdsbesparing is op het "T"-moment.
Nogmaals bedankt.