Solidworks variabele weergave = "niets" in tekening

Ik zou graag willen weten of dit mogelijk is wanneer een vairiable niet is gevuld, het geeft niets weer en niet "niet gespecificeerd". Zie foto

sans_titre.png
1 like

Ik heb het niet geprobeerd, maar door het achtergrondplan te bewerken en een spatie te plaatsen, werkt het?

Je maakt een nul hardware, dus nul standaard?

@+ ;-)

1 like

Ik heb de test niet gedaan, dus ik weet niet of het werkt, maar het is maar een idee:

In je Smartproperties-instelling voeg je na de eigenschap MATERIAL een "Voorwaardelijke" functie toe:

• Als Matter = <niet-gespecificeerde materialen> wordt de eigenschap MATTER "-" (het koppelteken is beter dan niets denk ik !!)
  • Als er ander materiaal is dan  <niet-gespecificeerde materialen> wordt de eigenschap MATERIAAL een eigendom van SolidWorks.

1 like

Hallo

Ik heb de parameters van mijn CAD zo aangepast dat elk nieuw onderdeel een materiaal is met de naam Geen.

In de instellingen van dit materiaal is de naam die in het titelblok verschijnt een streepje ' - '

S.B

1 like

Hallo

Probeer in je tekening de optie "Linkfout in annotaties" uit te vinken in het dropdown-menu "Weergave".

Vriendelijke groeten

erreur_lien.png
1 like
Om deze vraag te beantwoorden is er een tutorial gemaakt.
Volg deze link om toegang te krijgen tot deze tutorial:
Materiaalkenmerk "<materiaal niet gespecificeerd>" met een "-" via Smartproperties"
2 likes

Dank u voor uw antwoorden,

flegendre : Dank u, maar ik heb helemaal geen tijd om mijn smartproperties aan te passen en mijn EuroparlementariĆ«rs te hervormen.

jmsavoyat : De optie is al niet aangevinkt.

gt22 : Ik neem je antwoord omdat het voor mij een tijdsbesparing is op het "T"-moment.

Nogmaals bedankt.

1 like