Geeft vouw- en radiusrichtingen weer in tekening

bnjour

Mijn vraag is simpel, maar ik ben niet het antwoord lol

In mijn lay-out van mijn uitgevouwen weergave heb ik de vouwlijnen, maar het geeft niet automatisch de vouwrichting en vouwradius weer.

(wat ik heb  is als de bovenste  foto, maar ik zou graag willen hebben zoals de onderste foto)

Bedankt!

forum.jpg

Hallo

Klik op Weergave -> Eigenschappen -> Aanvinken Aanvinken Tonen tonen

3 likes

Hallo

Bekijk http://help.solidworks.com/2016/french/SolidWorks/sldworks/t_toggling_visibility_sheet_metal_bend.htm

Vriendelijke groeten

2 likes

De optie is niet beschikbaar om te worden gecontroleerd (zie foto)

capture.jpg

Hebt u met de rechtermuisknop op de uitgevouwen weergave geklikt?

Klik met de rechtermuisknop op een standaardweergave:

Klik met de rechtermuisknop op de uitgevouwen weergave:

1 like

Ja, ik ben goed in mijn uitgevouwen weergave

Zie foto

capture.jpg

Het is grappig, de informatie die beschikbaar is in de property manager op uw opname is die van een standaardweergave en niet die van een uitgevouwen weergave !!

1 like

Om uw uitgevouwen weergave weer te geven, wijzigt u de configuratie van een niet-uitgevouwen weergave niet, maar controleert u ''uitgevouwen staat'' aan de linkerkant wanneer u de weergave hebt geselecteerd

5 likes

Het pictogram van de weergave in kwestie lijkt te zijn:

een normale geprojecteerde weergave (met waarschijnlijk links verbroken door de gebruikersuitlijning, of erger nog, moederweergave verwijderd ... methodologie BE ouch au...)

doen wat D.Roger zei door een normale weergave "weergave van het ETAT-DEPLIE-model " te "poseren"

2 likes

Hallo

Ik heb een collega die achteruit werkt; Je moet de flatpattern-weergave importeren en deze niet leuk vinden! Hij importeerde het vooraanzicht en vouwde het uit. Als u de uitgevouwen weergave meteen afdrukt, zou u toegang moeten hebben tot de opties.

1 like