Is er op Autocad LT een snelkoppeling of een manier om een enkele laag weer te geven door automatisch alle andere te verbergen?
Ik ben niet op mijn best in deze app en ik besteed veel tijd aan het verbergen van al mijn lagen, behalve degene waarin ik geïnteresseerd ben, en ze vervolgens weer te laten zien
geen isocals-knop op LT, maar ik typte het commando, toen begreep ik niet echt wat ik moest doen... Uiteraard moet je de objecten op de laag selecteren om te isoleren, of iets dergelijks.... maar hé, ik heb honderden objecten..... Ik zie niet in hoe ik deze eenvoudige manipulatie moet doen, maar hey, zoals ik al zei, ik heb problemen met deze software die ik vind.... prehistorisch en helemaal niet intuïtief. Dat is gewoon mijn mening
U moet een object selecteren dat zich op de te isoleren laag bevindt (behouden), u kunt meerdere objecten selecteren om meerdere lagen te behouden.
Als u de isolatie ongedaan wilt maken, gebruikt u de opdracht RELATE Layer.
Ik zou zeggen dat Autocad vooral sinds de bannerinterface is aangenomen, zijn goedkeuring heeft verloren. Het is waar dat het een software is die renovaties heeft opgestapeld zonder echt een revolutie te maken, dus we hebben bestellingen die niet zijn veranderd sinds de creatie van de software (de jaren 80/90...) en bestellingen die zijn verschenen door de werkmethoden van hun tijd over te nemen.