Steun voor innovatie, onderzoek en ontwikkeling van uitvindersprojecten, die groei en werkgelegenheid genereren

Hallo

Zou een Solidworker mij een kleine F1 van 400 mm in .igs-formaat kunnen schalen, uit een clipartbank gehaald en een wielbasis van ongeveer 3760 mm kunnen plaatsen en deze aan mij terug kunnen geven op mijn adres, nog steeds in .igs.

Bedankt voor je hulp en tot ziens misschien.

Olijfboom

product1_igs.igs

Goedenavond

Ik begrijp het verband tussen de titel niet echt

en het verzoek in het bericht

is het subliminaal?

@+;-)

2 likes

Uw oppervlaktedeel

Heeft een wielbasis van 3701,20 mm en niet 400 mm zoals afgebeeld

Zie bijgevoegde afbeelding

Er is dus niets te doen

Om nu elk stuk in volume te maken, wens ik je veel succes

@+ ;-)

1 like

Au! Sorry dat ik niet het juiste bestand heb geplaatst. Ik heb de kleine F1 als hulpstuk geplaatst.

De titel werd mij aangeboden door Lynkoa, ik heb het geplaatst omdat het perfect leek overeen te komen met mijn verzoek:) 

Bedankt voor je hulp ;-))

@+ Olivier

ferrari_formula_1_car.igs

Nooit geziene titelvoorstellen van Lynkoa 

Dit verhaal is zeer verrassend

Wat is het doel 

c Waarom zou je het doen?

@+

Ik denk dat het de computer was die deze titel uit het grote debat heeft vrijgegeven, ik vond het ook grappig om hem weer te zien verschijnen omdat ik hem lang geleden op de site van het grote debat had geplaatst. Hoe het wordt gedaan, mysterie en kauwgomballen. Uiteindelijk kon ik verder met de merco , maar het lukt me niet om hem in de cockpit te perforeren om ruimte te maken voor een mechanisch simulatieplatform dat is ontworpen op Inventor 2011.

A+