Ik wil graag uw hulp bij het dupliceren van een onderdeel, montage en tekening.
Laat het me uitleggen, ik heb een onderdeel nr. 1 in een assemblage met een tekening en ik zou dit onderdeel in n°2 willen dupliceren door gewoon een lengte aan te passen terwijl ik de assemblage en de tekening die bij dit onderdeel nr. 2 hoort, behoud.
Ik heb verschillende technieken geprobeerd, zoals het kopiëren van de map en vervolgens in een andere map plakken om de wijziging aan te brengen, er verandert niets, het onderdeel is gekoppeld, dat wil zeggen dat als ik een afmeting op deel nr. 2 verander, deel nr. 1 ook wordt beïnvloed.
Ik heb ook geprobeerd deel nr. 1 aan te passen en het vervolgens op te slaan als in een andere map, het werkt ook niet omdat deel nr. 1 de grootte van kamer nr. 2 behoudt.
Weet jij hoe je het moet doen? Maar vooral, heb je me begrepen ?
U hoeft alleen maar uw MEP en uw kamer op SW zelf te openen, vervolgens slaat u deze op onder de naam van uw keuze en vervolgens hernoemt u uw plan met dezelfde gekozen naam.
Zo heb je uiteindelijk een gerenommeerd Europarlementariër en onderdeel zonder dat de link met je assemblee wordt gelegd...
Let op, de @A.R-oplossing werkt alleen als uw functies geen link bevatten naar andere functies die verband houden met de assemblage of andere onderdelen.
Deze mogelijke functies in de "context" kunnen uw probleem verklaren.
CF: een screenshot van uw boomstructuur (boommanager) kan deze beantwoorden en ons meer helpen.
Anders eenvoudig op te slaan als een kopie voor uw kamer, dan uw plan en op het plan in de SW verkenner verwijzen klik naar de nieuwe kamer open dan op te slaan of in te pakken en te gaan (zelfs als ingewikkeld naar mijn mening voor een kamer + een plan)
Dit is iets wat mogelijk is met de SmartProperties tool van myCADtools.
Het is mogelijk om bij de selectie van het onderdeel in de assemblage het exemplaar alleen te vervangen door een nieuw onderdeel door het te dupliceren met zijn tekening.