Ik vraag uw hulp van SW-experts omdat ik deze "sculptuur" graag in 3D-model onder SW wil reproduceren om het in 3D te printen... Het probleem is dat mijn model op dit moment ver van de realiteit staat, vooral aan de kraag... misschien kan een van jullie me begeleiden bij het kiezen van de juiste functies en methoden en me trouwens helpen mijn model te optimaliseren voor 3D-printen...
Bij voorbaat dank
PS: ik ben op SW 2020 (ik zal proberen mijn deel in een ander bericht bij te voegen)
Voor dit type model is Solidworks eerlijk gezegd niet ideaal, om niet te zeggen totaal ongeschikt.
Afgezien van de uitdaging die het zou vertegenwoordigen, in plaats van ermee door te gaan, kan ik je alleen maar adviseren om via een andere software te gaan, beeldhouwen, zoals ZBrush (zelfs 3dsMax zou geschikter zijn).
Inderdaad, ik weet dat SW daar niet voor gemaakt is, anders zou het een post zijn die veel te gemakkelijk op te lossen is... Om te gillen
Helaas zie ik mezelf geen andere software dan SW downloaden en leren hoe ik het moet gebruiken , alleen maar om dit deel te tekenen ...
Daarom dacht ik dat een van jullie zeker een idee zou hebben waar ik niet aan had gedacht om zo dicht mogelijk bij de foto van het beeld te kunnen komen (het is niet tot de mm, het moet er gewoon visueel zo uitzien en de weergave ziet er niet te lelijk uit...)
Ik voeg het onderdeel bij in parasolid-formaat zoals gevraagd
Merco bij voorbaat en uitstekende avond voor iedereen!