Hallo
Ik kan de vorm van dit stuk niet maken, ik dronk op de creatie van de clip (zie gebied), als iemand me kon uitleggen welke stappen moeten worden uitgevoerd:)
Bij voorbaat dank
capture.jpg
Hallo
Ik kan de vorm van dit stuk niet maken, ik dronk op de creatie van de clip (zie gebied), als iemand me kon uitleggen welke stappen moeten worden uitgevoerd:)
Bij voorbaat dank
Goedenavond
voor jouw spel zal ik het zo doen
@+ ;-)
als je een probleem hebt, kan ik het doen, maar ik ben overgestapt naar SW 2017
dus het is nutteloos ;-(
Hallo
Bedankt voor je hulp, ik zal proberen :)
Dit is precies het deel van het kruis waar ik moeite mee heb :)
@+ ;-)
GT22
je kunt het onderdeel maken en hem een STAP sturen, voor de rest hoeft hij alleen maar FeatureWorks te gebruiken ...
Ik ben niet thuis, anders had ik het wel gedaan met een tutorial en het deel in STEP...
Grrrr ik kan het nog steeds niet doen lol :)
Een kleine tutorial zou welkom zijn:) indien mogelijk en bij voorbaat dank
Plaats je stuk om te begrijpen waar je niet wegkomt
@+
Nou, hier is je stuk
zoals ik het begrijp
Het is een feit dat er een fout in je kansen moet zitten
dus 3 functies
Dat is het ;-)
@+ ;-)
Hannn :) zo goed dank je
Aan de andere kant zie ik de screenshots niet voor de details van de realisatie, mogelijk om ze in groter formaat bij te voegen ?
In ieder geval een dikke merci
Ik heb je net een PM gestuurd
@+ ;-)
Goedemorgen
Toen ik dit bericht dit weekend zag, dacht ik bij mezelf... Op maandag houd ik me eraan, zo simpel is het niet, je kamer.
@gt22: je hebt dezelfde fout gemaakt als ik tussen de "buis" en de "pijl", je hebt een omwenteling in plaats van een rechthoek zoals op de 3D-weergave.
Hetzelfde geldt voor de verschillende beklimmingen, ik had dezelfde gedachte.
1- Van mijn kant ben ik logischerwijs begonnen met een revolutie, maar zonder te diep te graven waar de afschuining zou moeten zijn.
2- Hetzelfde als ik mijn kruis doe, maar ik doe mijn symmetrieën direct in de schets. met ribben van 4,54 mm en 5,18 mm
3- Ik verwijder het materiaal van de kleine haak met de 4,34 mm rib + sym in de schets
4- Dan geldt hetzelfde voor de grote haak met de 1,72 mm rib
5- Ten slotte voeg ik de afschuining toe door omwenteling en niet met de afschuinfunctie.
Natuurlijk ontbreken er zijden/hoeken, dus we doen het in één oogopslag, maar we mogen niet ver van het gevraagde object verwijderd zijn.
Als de afbeelding niet zichtbaar genoeg is voor schetsen, voeg ik deze toe als bijlage.
Hoi @ FUZ3D
Ja in mijn kleine brein
Ik dacht dat voor een betere fixatie en weerstand
We gingen zitten en sloegen een 1/4 van een beurt
met het oog op de vleugels van de pijl ;-(
Maak dus gewoon een vlak en verander de cilindrische doorsnede in een rechthoekige doorsnede
Op een bepaalde manier niet erg ingewikkeld
@+ ;-)