Hoi allemaal!
Ik wend me tot uw ervaring omdat ik niemand in mijn omgeving heb die mij concreet kan helpen.
Ik heb een STL geïmporteerd in Catia en het doel is om de oppervlakken zo getrouw mogelijk te extraheren, met als doel een volume uit deze oppervlakken te creëren (u vindt het model op pc). Ter informatie, het is een hoofdlandingsgestelkuip, het oppervlak (of volumetrisch, om te zien wat het gemakkelijkst is ) wordt geëxtraheerd en gesneden en geoptimaliseerd (bevestiging/montage/productie).
Ik ben begonnen met het schoonmaken van het gaas, maar ik heb het niet opnieuw gaven, omdat het resultaat niet overeenkomt met de geometrie van mijn model. Omdat het model vrij complex is, heb ik de "Borstel" en de "Val" van de functie "Geactiveerd" gebruikt in de module Snelle oppervlaktereconstructie. Ik ben uit de oppervlakken gehaald, maar ze zijn niet schoon.
Ik heb de tutorial over Lynkoa (reconstructie van het hoofd van een mannequin) gevolgd, maar ik loop vrij snel vast, omdat ik geen ervaring heb met reverse engineering.
Hartelijk dank bij voorbaat in ieder geval!
mlg.png