Ik antwoord mezelf volgens de aloude formule. In feite verwarde ik de grove en fijne maasrichting.
Ik had grof gezegd in de zin dat ik niet op zoek was naar grote precisie. Het enige probleem is dat de grootte van de mazen 26 mm is en het object 20, dus het kon niet in elkaar passen. Ik heb het op 3 mm gezet en sindsdien werkt het.
Als je me daarentegen advies wilt geven, ben ik natuurlijk geïnteresseerd, want ik doe niet vaak vervalsingen, dus ik verlies mijn hand dodelijk.
Neem me niet kwalijk, en neem me niet kwalijk, Thomas
Ik repareer het meteen (ik weet het en ik word een idioot :-) )
Sterker nog, ik zou het model graag willen kunnen vereenvoudigen, omdat ik niet naar het einde van de simu kan gaan die crasht.
Ik weet niet meer hoe ik een soort snede moet maken of uiteindelijk de simu om het slechts op de helft van het fysieke model te doen alsof we het fysieke model in tweeën hadden gesneden.
Ik zou ook graag de buizen willen vervangen door veren (in de zin van de connectoren van SW-simulatie), maar ik weet niet hoe ik ze in de gaten moet bevestigen.
Om het model op de symmetrievlakken te vereenvoudigen, doe je een extrusie in het kader van de assemblage. Vergeet dan niet om een symmetriehypothese te plaatsen op alle betrokken gezichten in uw onderzoek.
Ik doe een beetje omhoog omdat ik een probleem heb omdat ik de connectoren slecht gebruik, waardoor ik resultaten krijg die niet in overeenstemming zijn met de realiteit.
Kunt u mij vertellen wat ik moet doen zodat de buizen (die als beladen of gelast worden beschouwd) er niet doorheen gaan.
Het doel van de simu is alleen om de vervorming van de balk en mogelijk de buizen te evalueren.
Ik hoop dat je me kunt helpen, want ik zit vast. (alle bestanden zitten in de zip :-) )
Bedankt, maar ik heb eindelijk de oplossing voor het probleem gevonden, wat inderdaad een slechte instelling was. Ik heb de online help in detail gelezen en verschillende tests gedaan.
Oefening maakt je sterk in vloeken.
Er moest een referentiegeometrie worden toegevoegd voor de twee oppervlakken, de rand van de buis en de balk.
Ondertussen is de simulatie in minder dan 10 minuten gedaan, inclusief het gaas.
Ik zet je de vergrote foto van de instellingen voordat ik het onderwerp sluit.