Hallo
Hoe voeg ik een bijdrager toe?
Vriendelijke groeten
Barbara
Hallo
Hoe voeg ik een bijdrager toe?
Vriendelijke groeten
Barbara
Hallo, wilt u een medewerker toevoegen aan deze site?? je klikt bovenaan op SUPPORT en dan heb je in de linkerkolom 'registreer je collega's' het enige wat je hoeft te doen is het formulier in te vullen en voilà.
Fijne dag
G.
Op deze site of in een kluis?
@Alain: Meestal is het in de kast dat we medewerkers in de kast stoppen, het in een kluis willen stoppen is een extreme methode. Open in dit geval de deur, laat de medewerker binnen, sluit de deur.
Sorry, ik kon het niet laten, ik ga uit...
Hallo
Nadat u bent ingelogd, vindt u op de startpagina video's waarin wordt uitgelegd hoe u de myCADservices-website kunt gebruiken, knop "Hulp nodig". U zult er een vinden om uw vraag te beantwoorden.
Vriendelijke groeten
https://www.youtube.com/watch?v=JYxmrDXBSN4&feature=youtu.be
Hallo
Ik kan de functie "Een medewerker toevoegen" niet vinden, ik heb de video bekeken die is gedeeld door jmsavoyat, maar de presentatie van de site is niet hetzelfde.
De enige functie die ik op mijn profiel vind is "nodig een vriend uit", is deze functie die ik moet gebruiken?
Ik heb de functie gevonden: in het profiel==> mijn snelkoppelingen==>Mijn collega's==> voeg een collega toe rechtsboven in het venster