Allereerst moet u het dialoogvenster hulpmiddelen weergeven om selectievakjes aan een gebruikersformulier te kunnen toevoegen.
Om ze dynamisch toe te voegen, moet je spelen met loops in vba of, als het aantal selectievakjes van tevoren bekend is, spelen met hun zichtbaarheid en het formaat van het gebruikersformuliervenster gaandeweg wijzigen.
Ik wil ze toevoegen via regels code omdat ik niet weet hoeveel selectievakjes ik moet maken voordat ik mijn macro start (ik kan van 3 naar meer dan 100 gaan). Daarom wilde ik een manier weten om alleen VBA-code online te openen
Goedenavond Bijgevoegd is een rudimentaire macro die met elke klik op een knop een selectievakje in een kader van een vel papier invoegt. Het maakt gebruik van de methode Toevoegen in de verzameling Besturingselementen van het frame om het onderdeel Selectievakje toe te voegen, dat wordt opgeslagen in een matrix die wordt verhoogd terwijl u het maakt.
De pagina die mij het meest voor de hand lijkt te liggen van de hulp voor Microsoft Forms, wordt verkregen door te zoeken naar het trefwoord Controls en vervolgens toe te voegen...