Voeg een machine toe aan MyPDMtools

Hallo

Na de vernieuwing van ons machinepark kunnen we geen automatische taken meer uitvoeren in PDM.

Ik denk dat het te wijten is aan de naam van onze pc's die zijn veranderd... Helaas kan ik de lijst niet " bijwerken".

Ik plaats een afbeelding van de pagina waar ik denk dat het nodig is om de nieuwe machines toe te voegen (in de hoop dat het je helpt).

Heeft u een oplossing op voorraad??

Bij voorbaat dank!

ajout_machine_mypdmtools.jpg

Hallo

Ik raad u aan om contact op te nemen met onze hotline-service vanaf uw mycadservices-homepage: http://www.lynkoa.com/helpdesk/dashboard om een correct antwoord te krijgen en het zal gemakkelijker voor u zijn. 

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

U moet uw machine definiëren als de host van de taak.

Klik hiervoor met de rechtermuisknop op het PDM-pictogram in de Windows-pictogrammen bij de klok, zie bijgevoegde afbeelding. Dan verschijnen uw machines in PDMTOOLS

@+

hote_de_tache.png
4 likes

Nadat ik het probleem met de Mycadservice-hotline-service heb opgelost, valideer ik de reactie van coyote

maar ik zou een klein vooruitzicht van helemaal niets willen toevoegen: je moet verbinding maken als PDM-beheerder op de pc voordat je de machines definieert als de gastheer van de taak!

In ieder geval bedankt!

1 like