Het is mogelijk om in een eerste assemblage deel B symmetrisch te maken ten opzichte van deel A. Maar is het mogelijk om in een tweede assemblage met deel A een deel B symmetrisch ten opzichte van een vlak toe te voegen, terwijl je zoekt naar onderdeel B dat al in de 1e assemblage is gegenereerd zonder een referentie opnieuw te maken?
Bewijsstukken A en B bevinden zich in twee afzonderlijke dossiers.
Samenvattend:
Assemblage 1 is gemaakt en heeft deel A. Deel B, symmetrisch ten opzichte van deel A, werd in deze assemblage gegenereerd ten opzichte van een vlak.
Ik maak assemblage 2 die ook deel A bevat en ik wil deel B symmetrisch ten opzichte van een vliegtuig toevoegen. Is het mogelijk om het de symmetrie en het pad van het bestand van deel B te vertellen, zodat u geen nieuw onderdeel hoeft te genereren dat toch identiek zou zijn?
Ok, ik dacht dat het mogelijk was om een symmetrische functie opnieuw uit te voeren, omdat de beperkingen in feite vervelend zijn om in te stellen omdat het onderdeel in kwestie geen eenvoudige oppervlakken heeft. Symmetrie in de montage bespaart veel tijd.
Om te dwingen wordt men niet vergeten gezichten te nemen; Er zijn ook de plannen, de assen en de oorsprong van het stuk.
Als je A&B-gedeelte de rechtopstaande is, waarom zou je dan niet, zoals in mijn tutorial, de A & B in dezelfde kamer doen voor de ontwikkelaar en MEP-detail, maar een configuratie toevoegen met de A&B's naast elkaar voor de assemblages.
Het vergt wat denkwerk, maar als je je P1-onderdeel goed ontwerpt in relatie tot zijn originele vlakken, en je creëert zijn symmetrie in assemblage A1 als configuratie, als je je onderdeel P1 in een assemblage A2 plaatst en je spiegelt het, dan hoef je alleen maar P1 (symmetrisch) in de symmetrieconfiguratie te plaatsen en daar werkt het.
Ik heb 1file nodig = 1 referentie = 1 DXF snijden, dus onmogelijk om te werken door configuratie. Omdat elke referentie overeenkomt met een bestand. Ik heb geprobeerd de symmetrie van P1 te doen, die een "P2bis" -deel genereerde, maar ik kan het niet vervangen door P2 ... Vervanging van componenten is blijkbaar niet mogelijk voor symmetrische onderdelen.
OK, maar als je een assemblage maakt met de P1 en je doet de P2-symmetrie door het op te slaan als een apart onderdeel, maar sla de assemblage op omdat je aparte onderdelenbestanden hebt voor je ref en DXF en de assemblage die je in je andere assemblages kunt plaatsen met de P1 en P2
Ik heb geprobeerd de symmetrie van P1 te doen, die een "P2bis" -deel genereerde, maar ik kan het niet vervangen door P2 ... Vervanging van componenten is blijkbaar niet mogelijk voor symmetrische onderdelen.
Het lijkt mij dat als je de banden verbreekt, het zou moeten werken
Ok, ik begreep om de link in de symmetrische kamer voor geometrie te verbreken. Hoe breek je de schakel in de montage van de slag? Ik kan het niet zien...
Als u de functies van het symmetrische onderdeel onafhankelijk wilt wijzigen zonder het originele onderdeel te beïnvloeden, klikt u op Link met origineel onderdeel verbreken onder Link.
U kunt de koppeling naar het originele deel ook later verbreken door de externe verwijzingen van het symmetrische deel op te geven en Alles verbreken te selecteren .
Zodra de verbinding met het originele onderdeel is verbroken, kan deze niet meer worden hersteld.