Hallo
Ik heb een assemblage van verschillende stukken gemaakt en ik zou graag twee pierces perfect willen afstellen door gebruik te maken van deze montage om de exacte hoek te hebben, maar ik weet niet hoe ik deze aanpassing moet maken.
Hallo
Ik heb een assemblage van verschillende stukken gemaakt en ik zou graag twee pierces perfect willen afstellen door gebruik te maken van deze montage om de exacte hoek te hebben, maar ik weet niet hoe ik deze aanpassing moet maken.
Hallo
Hij gebruikt verschillende methoden. Zou je een afbeelding kunnen sturen om te zien welke het beste zou passen ?
Cyrille
Hallo
Ja, een afbeelding van wat je wilt zou goed zijn, want het is niet erg duidelijk :-)
Bedankt
Cdt
Fred
Hallo
Je hoeft alleen maar met de rechtermuisknop op het onderdeel te klikken en dan bewerk je het en dan bewerk je de schets en pas je deze aan het andere deel aan.
Heb je het over een mechanische aanpassing of onderdeelbeperkingen op 3D-software?
De beste manier is om een schets te maken met de juiste hoek ten opzichte van een gezicht of je basisvlak
En je beperkt dit stuk tot deze genoemde schets
Net als mijn collega's zegt een foto meer dan duizend woorden
@+ ;-)