Ronde buisvormige structuur past

Hallo

Ik heb een ronde buisstructuur van 30 te doen, elke buis wordt gesneden met een laser, zodat elke wolvenbek zich het beste aanpast. Maar aan de uiteinden breidt de aanpassing zich uit en creëert te veel leegte, ik heb wel een aanpassing gemaakt en niet aan de lichamen en niet aan het gezicht. Hoe zou jij het doen?

Hallo

Kunt u uw bestand delen zodat wij ernaar kunnen kijken?  

1 like

@benjamin.leray 

Hoe ga je te werk

We kunnen niet goed zien via je creatieboom

het is te vaag

@+

1 like

De 2020 SW Kamersp4

structure_meuble_cuisine.sldprt

hetzelfde in stap

structure_meuble_cuisine. stap

Ik heb een oplossing gevonden, maar als je sneller bent, ben ik er helemaal voor.

Ik heb mijn buitenbuizen in een andere functie gemaakt, zodat deze zich niet automatisch aanpast. Ik heb toen een materiaalverwijdering gemaakt aan de as van mijn buis om het materiaal slechts op de helft van mijn buis te verwijderen, wat denk je?

Het geeft me niet jouw manier van handelen 

Via de Step No Creation Tree

En zoals je bent in de 2020-versie en ik 2017

Ik kan je bestand niet openen

Dus het is ?

mechanisch gelast

Mengen 

in multibody

@+

Ik ben een mechanisch gelaste, ik heb verschillende schetsen gemaakt om het skelet van mijn deel te hebben

U kunt dit doen door de volgorde van de aanpassingen te wijzigen.

Volgens de bijgevoegde foto heb je in je bestand het volgende gedaan:

- Buis 2 is aan te passen van buis 3 en 1 waardoor je het vacuüm aan de achterkant van buis 3 krijgt

Als je het vacuüm niet wilt, moet je buis 1 afstellen ten opzichte van buis 2 en 3, en vervolgens buis 2 afstellen ten opzichte van buis 3

tubes.png
2 likes

U kunt uw methode ook behouden door simpelweg het vinkje bij "Toestaan om uit te breiden" uit te schakelen

tubes_2.png
1 like

Heel erg bedankt @c.bellemin-menard