Jullie zijn azen, en ik niet, ik sta mezelf toe om een beetje hulp te vragen.
Ik vecht momenteel voor de uitlijning van mechanisch gelaste profielen zonder veel succes.
Ik zou zeggen dat mijn kant A horizontaal is en mijn gezicht B verticaal. Ze zouden daarom de C-kant afsnijden met een afschuining van een enigszins bastaardhoek.
Als deze profielen niet op elkaar zijn afgestemd, kunt u direct het gevolg zien. en onmogelijk om te slagen. Ik zal je de eigenschappen geven, als iemand het goed weet en me kan helpen.
Ja, ik heb geprobeerd om door de uitlijning te gaan. Maar ik lijn mijn A-kant of mijn B-kant uit, onmogelijk om de uitlijning op beide tegelijk te hebben
Ik denk inderdaad dat het onmogelijk is om de A- en B-zijden tegelijkertijd uit te lijnen zoals je wilt. U kunt slechts één van de twee uitlijnen, want als ik het goed begrijp, hebben uw balken 2 hellingshoeken in het XYZ-systeem? Je hebt een 3D-schets gebruikt voor de positionering van deze profielen, toch? hierdoor heb je een 3D-snede aan het einde van het profiel. Het is geen simpele schuine snede die je bijvoorbeeld in een verstekbak zou kunnen maken.
Als je op je oppervlak C staat, staan de geprojecteerde randen van je gezichten A en B niet loodrecht.
Of je lijnt een van de vlakken uit (ik zou naar de verticale leunen), of je oriënteert je profiel volgens de bissectrice om de hoek op beide vlakken te verdelen.