Hallo
Ik werk aan een project met andere bedrijven, deze stuurt me stappen die zwaar zijn.
Mijn project is al erg zwaar, ik ben op zoek naar een oplossing om de stappen die ik ontvang zoveel mogelijk te verlichten
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Hallo
Ik werk aan een project met andere bedrijven, deze stuurt me stappen die zwaar zijn.
Mijn project is al erg zwaar, ik ben op zoek naar een oplossing om de stappen die ik ontvang zoveel mogelijk te verlichten
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Geen wonder, het blijft de weg naar de mano door alle lichamen of oppervlakken die als nutteloos worden beschouwd, te verwijderen. (Schroeven, kleine onderdelen die niet bruikbaar zijn voor uw ontwerp...)
Of teken er anders een samengevoegd volume op en exporteer het opnieuw in stap.
Mogelijkheid om de functietool te gebruiken, ook al is het niet altijd even gemakkelijk te gebruiken:
Hallo @sbadenis
Ik weet niet zeker of defeature werkt op STEP.
Wat vindt u van de "assembly envelope"-oplossing? De enveloppen zijn veel lichter en bieden toch een aantal mogelijkheden om in een ander ASM te worden geïntegreerd.
Vriendelijke groeten
Ik gebruik het heel weinig, is het echt lichter?
Voor mij werd envelop alleen gebruikt om uit te sluiten van de nomenclatuur, niet noodzakelijkerwijs om te verlichten.
Maar misschien heb je gelijk om te testen! Of nog te bevestigen!