Oude beperking opnieuw geactiveerd SW2019

Goedemorgen allemaal,

Ik heb gemerkt sinds ik op SW2019 ben dat wanneer je bijvoorbeeld een "scheiding 1" -deel verwijdert en een deel opnieuw maakt met hetzelfde nee, SW erin slaagt de beperkingen van het 1e deel opnieuw te activeren, wat me dwingt om ze te verwijderen om opnieuw te beperken zoals ik wil, terwijl we dit probleem nooit hebben gehad, althans vanaf SW 2005 uit het hoofd.

Mijn basis is het inpakken en wegwezen van een model dat zo dicht mogelijk bij het nieuwe project staat, en dus moet ik onderdelen zoals scheidingswanden verwijderen (ik ben een fabrikant van houten koffers)

Heeft u ditzelfde probleem opgemerkt?

Ik zal waarschijnlijk een ticket openen om de informatie te melden, maar ik wacht om te zien of andere mensen hetzelfde probleem hebben.

Fijne dag voor jou

(als het niet voor het forum om te voorkomen dat sommige mensen hun vraag in de titel stellen, moet vervangen "Wat is uw vraag?" door "Titel van uw probleem" anders lang leve de romans :)

Eén ding viel me op: wanneer je een onderdeel "vernietigt", zijn de bijbehorende beperkingen niet vernietigd, maar gaan ze naar de status Verwijderd. Het hangt af van hoe het venster dat wordt weergegeven (als het wordt weergegeven) van "vernietiging" is geconfigureerd.

Ik moet testen of er geen vakje is om aan te vinken, maar over het algemeen controleer ik ze allemaal.

Bedankt voor je feedback.

Om te zien op de 2020 of het ook doorgaat.

Ze hebben spookrelaties uitgevonden, denk :p

Hallo

Naar mijn mening is het normaal gedrag dat het een link vindt, aangezien je een deel met dezelfde naam terugplaatst zonder de beperkingen te hebben verwijderd. Hier leest u hoe u ongebruikte beperkingen kunt opschonen en met dank aan onze collega zozo_mp voor deze tutorial.

Het is inderdaad niet onmogelijk dat ik mechanisch de verwijdering verwijder en valideer terwijl de vakjes niet zijn aangevinkt (slechte gewoonte / reflex ^^)

Ik zal het in de gaten houden (of het nu de software is of mezelf)

Bovendien doet het me in de tutorial weer denken aan "wanneer zullen ze eindelijk de thermen wijzigen verwijderen door te deactiveren??? Maar het is echter niet snel veranderd.

Ik bevestig nog steeds het antwoord van onze vrienden Stefbeno, want wat is de oorsprong van het probleem.... Al is de gebruiker (ik) de oorzaak. Wat betreft de zuivering, ik ga meestal naar de lijst met beperkingen als het niet 3 km ^^