Hallo allemaal, zou iemand willen weten of er een manier is om GRADE hoekkasten in solidworks te gebruiken????
Dank u voor uw antwoorden
Hallo allemaal, zou iemand willen weten of er een manier is om GRADE hoekkasten in solidworks te gebruiken????
Dank u voor uw antwoorden
Ik denk dat het het beste is om via XL te converteren
Er stond een post over de fofo op maar die kan ik niet meer vinden jammer
@+ ;-)
U moet naar het menu Extra gaan --> Opties
Vervolgens in documenteigenschappen
Dan Eenheden
Kies een aangepaste stijl
Stel een radiaal in voor hoekdimensionering
Zie bijgevoegde schermafbeelding
@Yves
Ik heb bijna hetzelfde antwoord gegeven, behalve dat er geen cijfer is in de solidworks-opties en daar is het verzoek goed cijfer en niet radiaal.
Afgezien van het doen zoals gt22 zei, door een conversie met XL te doen, denk ik niet dat er een oplossing is.
Bijgevoegde conversietabel
http://www.unitjuggler.com/convertir-angle-de-deg-en-gon.html
@+ ;-)
@Rim-B Ja, dat is waar, maar het lijkt mij dat radialen in SolidWorks in feite graden zijn en dat er begripsverwarring is.
Ik zal hier naar kijken om te bevestigen ... (Ik betwijfel het)
Om Yves Boutherand te antwoorden: met behulp van Motion zijn radialen inderdaad radialen in Solidworks.
Voor het antwoord op de vraag over Rangen, je kunt ze niet hebben in het menu Opties/Eigenschappen van de Documenten/Eenheden. Ik kon het bestand dat de eenheden beheert in de Solidworks-mappen niet vinden.
Hallo
Inderdaad, eenheid bestaat niet in SolidWorks. De @gt22 link is interessant, maar voor degenen die profiteren van myCADtools, is er het hulpprogramma "BatchConverter" dat vrij compleet is.
Vriendelijke groeten
Na het testen zijn radialen inderdaad radialen...
En inderdaad, het is onmogelijk om direct in cijfers te beoordelen
Voor Radian/Grade-conversie en andere, zie de Windows-rekenmachine in de conversiemodus (menu Weergave/Converteren of Ctrl+U)