Animatie door de studie van beweging met camera's die routes volgen

Hoi allemaal 
Ik probeer een bewegingsstudie te doen (in de zin van een animatie met camera's die paden volgen). Dus heb ik verschillende camera's gemaakt die verschillende lijnen/schetsen/... volgen. Tot dusverre goed. 
Toch kan ik de "sleutels" niet correct gebruiken. Als ik een sleutel toevoeg, wordt er dan een startpunt ingesteld voor de beweging van mijn camera? Vervolgens moet u het eindpunt invoeren door met de rechtermuisknop op de camera-eigenschap te klikken om de positie op de selectie in te stellen. In dit geval creëert het een turkoois-blauwe lijn in mijn bewegingsstudie, maar het begint bij t=0s in plaats van waar ik mijn sleutel heb geplaatst (voor camera5 bijvoorbeeld). Begrijp je waarom?

Hoe ga ik te werk in deze module? Heb je een goede methode? Ik kan de bruine rand niet begrijpen die wordt gecreëerd, in de bewegingsstudie, soms op de ene camera, soms op de andere, soms beweegt het vanzelf en soms is er geen...

Ik vind de module vrij onintuïtief en moeilijk te gebruiken, als je advies / tutorials hebt waarin ik geïnteresseerd ben (ik had deze tutorial gevolgd, maar het blijft bij een enkele camera ...).

Bedankt

animationcamera2.jpg

Ik beantwoord al een van mijn vragen: 

- De bruine banner is aanwezig als de cameraweergave actief is :=). Dit is al een eerste punt dat is ontkracht.

Ik begrijp nog steeds niet in welke richting het pad is gemaakt als je een sleutel toevoegt. Als de sleutel het beginpunt of het eindpunt is...

1 like