Aankondiging van de bèta van SW 2019

Het R&D-team van SolidWorks  is zeer verheugd aan te kondigen dat het bètaprogramma van 2019 eind juni 2018 van start zal gaan.

Hun persbericht

[Bij SOLIDWORKS weten we dat je niet alleen tekeningen maakt, maar ook dat je tekeningen worden gebouwd.

Om u te helpen het volledige productontwikkelingsproces te stroomlijnen en te versnellen, van concept tot gefabriceerde producten, bevat SOLIDWORKS 2019 honderden nieuwe gebruikersgerichte verbeteringen.]

Je zult merken dat je "gebruikersgericht" bent :-) want de anderen waren misschien niet zo zonder dat we het beseften. Met andere woorden, het hele proces en niet alleen het maken van onderdelen, tekeningen en bestanden voor de machines.

Vraag

hoe u een bètaversie op dezelfde machine installeert zonder dat er ophef wordt gemaakt over de 2018-versie.

1 like

Super! Te gretig 

Als de codes identiek zijn, kunnen we verschillende versies van SW plaatsen.

2 likes

Hallo

Om 2 versies van SolidWorks op dezelfde pc te installeren, moet je HIER informatie vinden.

Bedankt voor het testen van deze 2019-versie, het is waarschijnlijk de volgende versie die ik zal installeren, maar het zal van SP4 zijn :)

Vriendelijke groeten

3 likes

Anders, als je een schijf in reb hebt, maak dan een kloon en installeer de 2019 erop, zodat je, zelfs als er een conflict is, terug kunt gaan naar een schoon systeem.

Je kunt maar beter voorzichtig zijn

2 likes

Geen bijzonder probleem om meerdere versies op dezelfde machine te installeren, je moet alleen voorzichtig zijn om de juiste sjabloonbestanden te koppelen (in principe ALLE paden in de systeemoptie/bestandslocaties.

Om nu een bètaversie te testen, zou ik echt een vers geformatteerde machine nemen, geïsoleerd van het algemene netwerk, om te beginnen met een gezonde Windows-basis en ervoor te zorgen dat ik niet iets belangrijks fotografeer.

Als je geen fysieke machine tot je beschikking hebt, kijk dan misschien naar een virtuele machine (WmWare bijvoorbeeld) om andere tests uit te voeren dan het beheren van grote asm, het kan voldoende zijn.

3 likes

Misschien doen ze het zoals bij 2018 SP03 en stellen ze een online versie beschikbaar. Ik vond het niet slecht om de nieuwe functies te testen.

Anders zou ik zeggen, zoals @stefbeno ik het op een virtuele machine zou proberen,

1 like

Hallo, bedankt allemaal

Alle antwoorden lossen mijn probleem op, maar we kunnen maar één goed antwoord geven, sorry.

Ik speel op veilig en installeer het op een externe schijf, tenzij zoals @Pierre S zegt dat er een online versie is.

Ik zal kijken naar de oplossing van @Stefbeno ik weet het niet (bedankt Stef)

Ik vergat te zeggen dat het in juni beschikbaar zal zijn! dus wees geduldig om feedback te krijgen :-)

Pluche