Hallo @tous
Kunt u mij vertellen hoe ik deze " door-alles " annotatie in een boortafel kan verwijderen,
Ik ben erin geslaagd om de gaten die met boorhulp zijn gemaakt aan te passen, maar niet door ze te laten maken door materiaalverwijdering,?
Bij voorbaat dank
Hallo;
Alle teksten die bij de boorwizard horen, zijn terug te vinden in het bestand 'calloutformat.txt'
Thuismap: C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english
Om te worden gedupliceerd naar een aangepaste map, zonder te vergeten de locatie om te leiden in de Solidworks-opties: categorie: Symboles_pour_le_perçage (dit voorkomt problemen met Solidworks-updates)
De te bewerken tekst is "< hw-thru >" (zonder spaties... (probleem van de interpretatie door dit forum ...))
Bijvoorbeeld: (toegepast in mijn bedrijf.)
Waarden vervangen:
"< hw-thru >" (zonder de spaties... (probleem van de interpretatie door dit forum ...)) door "Débouchant" (zonder de aanhalingstekens)
(= Vervangt de "OVERAL" door "Ontkurkt")
Vriendelijke groeten.
Welkom @Maclane
Ik heb me misschien slecht uitgedrukt, ik probeer eerder de annotatie te verwijderen en alleen de diameter over te laten, voor de boorhulp heb ik het gewijzigd zoals je zojuist hebt beschreven, het probleem en voor de gaten die zijn gemaakt door materiaal te verwijderen!
(dit zijn structurele boringen die ik makkelijker doe door materiaal te verwijderen dan door een boorverzekering af te sluiten)
Dit komt omdat de boortafel ook gekoppeld is aan het "CalloutFormat" document...
Maar als het materiaalverwijdering is, zie ik geen oplossingen...
Ik vind het vreemd om het verwijderen van materialen te verkiezen boven de boorassistent, maar het is persoonlijk.
Ik had deze functie 8-10 jaar geleden ook aangepast, het blijft naar mijn mening erg ingewikkeld om aan te passen voor weinig interesse naar mijn mening.
Vooral omdat je bij elke nieuwe versie de wijzigingen opnieuw moet uitvoeren met het risico dat het niet meer werkt omdat het bijschriftbestand niet compatibel is met de nieuwe versie van SW.
Ons werd gevraagd om deze naam te veranderen omdat de mensen die de plannen lazen het vreemd vonden. Ik heb het een keer gedaan, 1 jaar later geupdate en heb nooit meer de tijd genomen om de manip te doen.
Nu zijn ze eraan gewend en geen opmerkingen meer, zoals wat, het is gewoon voor de smaak en de kleuren naar mijn bescheiden mening...
Hallo
in je 3D zet meer een diepte van het boren in plaats van door alles.
Moge de kracht met je zijn.
Welkom @Maclane
Hola!
Helaas is dit niet de juiste link
Aan de andere kant kan ik het pad dat je aangeeft niet vinden.
Kun je het in detail beschrijven STP, het kost me niets om te controleren of het pad niet verkeerd zou zijn op mijn machine.
Ik ben in SW2022
Vriendelijke groeten