Annotatiewaarde gerelateerd aan het berekende volume

Hallo.
Is het mogelijk om de tekst van een annotatie te koppelen aan een volumewaarde van een hoofdtekst?
Ik zou graag het volume willen annoteren en waarom niet de massa omdat ik het de hele tijd nodig heb.
Aan de andere kant moet ik op dit moment, zodra ik een geometrische waarde van de stapel graan verander, nadenken over het bijwerken van de notitie. Hier zijn de 305m3 niet meer relevant.
CELLEN BUITEN DE SILO. SLDPRT (9,2 MB)
SP5 uit 2024

Goedenacht.

Hallo

Is het essentieel dat het een annotatie is? Zouden sensoren het niet doen?

1 like

Hallo

De eenvoudigste manier is om de volume-informatie toe te voegen aan de lijst met gelaste onderdelen (aangezien de tarwestapel als een item op deze lijst wordt beschouwd).
Stel vervolgens de annotatie in om deze te koppelen aan de eigenschap die aan het volume is toegewezen.
Resultaat:

5 likes

Hallo. Sterker nog, ik ken de sensoren niet... Misschien is het net zo goed of beter, ik weet het voorlopig niet.
Bedankt

Hallo

Hmm, laten we zeggen dat het ook goed is om de sensoren te kennen, maar @Cyril_f je vraag beter beantwoorden :slightly_smiling_face:

Dus daarnaast:

Klik met de rechtermuisknop op " Sensoren" en vervolgens op " Toevoegen  "
addsensor

Kies het/de object(en) dat moet worden geëvalueerd en stel indien nodig een waarschuwing in
sensorprop

Na validatie zijn de sensorwaarden zichtbaar door " Sensoren " in de boom in te zetten
sensorunfold

3 likes

Dank u voor uw antwoorden!!

Edit: kunnen we de massawaarde in de sensoren zetten?

Fijne dag

De sensoren zijn frustrerend omdat we ze niet kunnen herinneren in de vergelijkingen/aangepaste parameters/annotatie... En dat is ronduit vervelend!!

2 likes

Hallo

Het hangt af van de eenheden van het model. Voor eenheden van massa, in het beste geval Kg, bestaat de ton niet op SW

3 likes