Annulering van PDM-taken

Hallo

Ik heb een PDM-taak die al een tijdje loopt. De annulering is al meer dan 500 uur aan de gang.

Weet iemand hoe je haar moet vermoorden?

tache_pdm.png

zet op "op" de pc die de taak moet uitvoeren,

Zie inloggen met dezelfde gebruiker, dezelfde log in onder EPDM.

Kijk dan of de taak wordt geannuleerd in de "epdm admin manager".

Zo "neen",

op de betreffende pc, kijk naar de processen en dood elke keer "TaskExecutor.exe"

Hij is de "launcher", normaal gesproken zou de taak een beperkt aantal nieuwe pogingen (of zelfs geen) moeten hebben, wat zal leiden tot een mislukking van de taak, en het feit dat deze indien nodig uit de lijst in de admin-manager kan worden verwijderd.

1 like

Hallo

Ik zal daar kijken, maar dit gebruikersaccount bestaat niet meer, ik zal onze IT voor het blok zetten. 

Bedankt

Hallo

Heb je een oplossing gevonden voor dit probleem?

annotation_2020-03-12_143049.png

Hallo, visiativ heeft me een procedure gegeven om een SQL-query uit te voeren die op de server moet worden uitgevoerd en die deze pb kan oplossen. Kortom, de query dwingt alle taken naar de status "Geannuleerd door gebruikersnaam" naar de status "Geannuleerd door gebruikersnaam"

/!\ Deze procedure moet met de nodige voorzichtigheid worden uitgevoerd, zoals elke SQL-query. /!\ 

1. Open SQL Server-beheer
2. Open in de lijst aan de linkerkant de lijst "Databases"
3. Selecteer de relevante kluis met een klik met de linkermuisknop
4. Klik vervolgens met de rechtermuisknop en klik op "Nieuwe query"
5. Plak het onderstaande verzoek in het bestand dat in het midden wordt geopend:

UPDATE TaskInstances
SET TaakStatus=8
WAAR TaskStatus=6

6. En om te eindigen in de actiebalk hierboven, drukt u op "! Uitvoeren "
7. Er verschijnt een dialoogvenster onder en als alles goed is gegaan, zou het je moeten retourneren " (4 getroffen rij(en)"