Hallo diity, Om de @A_R te voltooien, is basis SW2014 niet compatibel met Windows 10 (SW2015 SP5 mini). Bovendien lijkt het mij dat er bugs waren op sommige versies die de modelvoorspelling niet weergaven (misschien de 2014 die ik niet meer ken).
Hallo Ja inderdaad, volgens de link van AR zou 2014 niet compatibel zijn. Dus ik zou 2015 mini nodig hebben, nu is het niet gewonnen. Aan de andere kant met mijn configuratie, zal het slagen: een pc met 8 GB ram in DDR3, deze quadro 600, het moederbord is een Gigabyte GA-F2A78M-HD2 en de processor is een DualCore AMD A4-4000, 3200 MHz (32 x 100). Bedankt voor je hulp Doe-het-zelf
Ik geef toe dat SW2015 te oud is om te onthouden welke configuratie nodig is om het goed te laten draaien. Ik zou geneigd zijn te zeggen dat 8 GB RAM sowieso beperkt is met een Windows 10 (16 GB mini lijkt mij meer geschikt).
Ik ben geen grote ontwerper, ik knutsel met een paar onderdelen voor 3D-printen wat vooral modelluchtvaart betreft. Ik zal zien om mijn machine te upgraden en naar 16 GB te gaan. doe-het-zelf
Ik ga je niet veel vooruit laten komen... Kortom, ik denk niet dat het van uw machine komt. Ik merkte dat de preview grillig is, zelfs als je een machine hebt die aan de eisen voldoet. Op kantoor hebben we vergelijkbare machines en wat voor de een werkt, hoeft niet per se voor de ander te werken en kan gaan werken zonder dat we weten waarom.