Voorbeeld in SW 2014 kijkvenster onder win 10 thuis 64bit

Hallo

Voordat ik onder win 7 pro 64 bit en SW2013 was, had ik de preview in de win-verkenner.

Ik ben zeer recent overgestapt op Win 10 home 64bit en sw2014 en nu kan ik deze preview niet krijgen.

Ik bladerde door het forum, door de manier waarop ik had al het probleem gehad en vond de oplossing, maar nu ben ik aan het bellen.

Heb je een idee?

Bedankt en een gelukkig nieuwjaar

Doe-het-zelf

1 like

Hallo doe-het-zelver,
Allereerst mijn beste wensen !!
Hier is een link die misschien kan helpen met uw probleem.
https://www.solidworks.com/fr/support/system-requirements
Vriendelijke groeten.

@+.
AR

Hallo diity,
Om de @A_R te voltooien, is basis SW2014 niet compatibel met Windows 10 (SW2015 SP5 mini).
Bovendien lijkt het mij dat er bugs waren op sommige versies die de modelvoorspelling niet weergaven (misschien de 2014 die ik niet meer ken).

1 like

Hallo
Ja inderdaad, volgens de link van AR zou 2014 niet compatibel zijn.
Dus ik zou 2015 mini nodig hebben, nu is het niet gewonnen.
Aan de andere kant met mijn configuratie, zal het slagen:
een pc met 8 GB ram in DDR3, deze quadro 600, het moederbord is een Gigabyte GA-F2A78M-HD2 en de processor is een DualCore AMD A4-4000, 3200 MHz (32 x 100).
Bedankt voor je hulp
Doe-het-zelf

1 like

Ik geef toe dat SW2015 te oud is om te onthouden welke configuratie nodig is om het goed te laten draaien.
Ik zou geneigd zijn te zeggen dat 8 GB RAM sowieso beperkt is met een Windows 10 (16 GB mini lijkt mij meer geschikt).

1 like

Ik ben geen grote ontwerper, ik knutsel met een paar onderdelen voor 3D-printen wat vooral modelluchtvaart betreft.
Ik zal zien om mijn machine te upgraden en naar 16 GB te gaan.
doe-het-zelf

Ik ga je niet veel vooruit laten komen...
Kortom, ik denk niet dat het van uw machine komt.
Ik merkte dat de preview grillig is, zelfs als je een machine hebt die aan de eisen voldoet.
Op kantoor hebben we vergelijkbare machines en wat voor de een werkt, hoeft niet per se voor de ander :angry: te werken en kan gaan werken zonder dat we weten waarom.

3 likes

Nou, ik zou het zonder doen.
Bedankt
Doe-het-zelf

1 like